Shortlist Consulting ogłosiło zwycięzców CMO Awards

Olga Korolec, chief marketing officer & group sustainability director w Ringier Axel Springer, zdobyła Grand Prix w pierwszej edycji konkursu CMO Awards, organizowanego przez Shortlist Consulting.

Do sześciu kategorii konkursowych CMO Awards wpłynęło łącznie 39 zgłoszeń, które dotyczyły 21 projektów transformacyjnych w różnych obszarach biznesu. Nominacje otrzymało 14 prac, spośród których wyłoniono ośmioro laureatów, ponadto sześciu CMOs uhonorowanych zostało wyróżnieniami.

– Idea CMO Awards jest kontynuacją naszego myślenia o nowych kompetencjach i kluczowych kierunkach rozwoju dyrektorów marketingu, które promujemy już od wielu lat, podczas organizowanych przez nas wydarzeń. Wierzymy, że na czele działów marketingu coraz częściej stoją dzisiaj odważni liderzy, którzy mają ambicję bycia głównymi partnerami swoich prezesów w rozwoju biznesu firmy i budowaniu wartości marek. CMO Awards powstał po to, by doceniać pracę i osiągnięcia najbardziej progresywnych marketerów w Polsce – mówi Marta Macke, CEO Shortlist Consulting.

Laureatami CMO Awards 2022 w sześciu kategoriach zostali:

Creative innovator
Laureatka: Dorota Haller, Huawei (zgłoszenie: Włącz ochronę oczu)
Nominacja: Jakub Barzak, Storytel (zgłoszenie: Wyjście poza kategorię książek „czytanych na głos”, oferowanie doświadczeń audio na najwyższym poziomie)

Digital champion
Laureatka: Magdalena Budziszewska, T-mobile (zgłoszenie: Technology walk- niezwykłe doświadczenie mające na celu zaprezentowanie portfolio usług ICT T-mobile i nowego obiektu Data Center z wykorzystaniem nowoczesnych form multimedialnych i interaktywnych)
Nominacja: Patrycius Ziecik, Henkel (Henkel LAB - seria krótkich szkoleń produktowych - w stylu Galileo z Pawłem Orleańskim w moderacji, Krystyną Czubówną w narracji z elementami humorystycznymi i edukacyjnymi)

Commerce master
Laureat: Jakub Barzak, Storytel (zgłoszenie: Wyjście poza kategorię książek „czytanych na głos”, oferowanie doświadczeń audio na najwyższym poziomie)
Nominowani:
Dorota Haller, Huawei (zgłoszenie: Włącz ochronę oczu), oraz
Patrycius Ziecik, Henkel (zgłoszenie: Henkel LAB - seria krótkich szkoleń produktowych - w stylu Galileo z Pawłem Orleańskim w moderacji, Krystyną Czubówną w narracji z elementami humorystycznymi i edukacyjnymi)

Omnichannel leader
Laureatka: Olga Korolec, Ringier Axel Springer (zgłoszenie: Historia pięcioletniej transformacji Onetu i konsekwentnego budowania jego wizerunku jako ikony bycia na bieżąco - jak z agregatora treści stać się najbardziej zaufanym medium digitalowym w Polsce)
Nominowana: Monika Leksowska, KRAMP (zgłoszenie: Odczarowanie polskiego rolnictwa)

Brand guardian (trzy laureatki ex aequo)
Dorota Haller, Huawei (zgłoszenie: Włącz ochronę oczu)
Maria Rosa, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo-Hestia SA (zgłoszenie: Ergo Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji)
Olga Korolec, Ringier Axel Springer (zgłoszenie: Jak z agregatora newsów stać się najbardziej zaufanym medium digitalowym w Polsce? Historia pięcioletniej transformacji Onetu i konsekwentnego budowania jego wizerunku jako ikony bycia na bieżąco)

Purpose ambasador
Laureat: Andrzej Mytych, YOPE (zgłoszenie: #YOPEforGOOD)
Nominowane: Sabrina Naremska i Agata Kosmal – Veolia (zgłoszenie: Program Mentoringowy Energia Kobiet - wewnętrzny program mentoringowy dla kobiet)

Grand Prix
Olga Korolec, Ringier Axel Springer

Wyróżnienia
Patricius Ziecik, Henkel
Monika Leksowska, Kramp
Sabrina Naremska i Agata Kosmal, Veolia
Eliza Firkowska, Brown-Forman
Joanna Bujarska, Kravt & Co. Sp. z o.o.
Ewelina Robakowska, Kasa Stefczyka

W CMO Awards mogą uczestniczyć wszyscy CMOsi/ szefowie marketingu reprezentujący firmy działające na polskim rynku. Wyróżnikiem konkursu jest mechanizm „peer to peer”, polegający na tym, że zgłoszenia CMOs są ocenianie przez środowisko dyrektorów marketingu zarejestrowanych na platformie konkursowej. Każdy CMO głosuje w konkursie tylko raz. Wstępną weryfikacją zgłoszeń zajmuje się Rada Ekspertów konkursu, w której zasiadają przedstawiciele parterów wydarzenia: Krzysztof Sobieszek, practice lead, business transformation, Publicis Groupe, Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency, Rafał Drzewiecki, head of global business marketing TikTok, Marcin Bruś, advertising director, Allegro.pl, Robert Nowakowski, partner Spencer Stuart Executive Search, Anna Sierakowska, senior marketing manager USA & CEE, Delvedeeper, Justyna Duszyńska, CEO, Httpool, Adw. Szymon Chmielewski, Dubois i Wspólnicy oraz Marta Macke, CEO, Shortlist Consulting.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl