Konferencja Polzak Marketing 2022 na żywo w listopadzie
Polzak Marketing 2022 to szósta edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk. Odbędzie się 17 listopada w Warszawie. Tegoroczne wydarzenie odbywa się pod hasłem „Rynek zmian. Marketing w transformacji”.
Konferencja skierowana jest do przedstawicieli marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.
W tym roku podczas Polzak Marketing poruszone zostaną trzy obszary tematyczne: rynkowa zmiana, ekologiczna zmiana oraz odpowiedzialna zmiana. W programie szóstej edycji konferencji znajdą się następujące bloki:
- Czy marka w kryzysie ma sens? Czy lojalność wobec marki ma znaczenie, kiedy o zakupie decyduje portfel? Jaka sprzedaż i jaki marketing mają sens? Analiza zachowań konsumenckich.
- Programmatic, czyli zakup programatyczny w Polsce praktycznie. Czy rodzimi reklamodawcy są nadal przekonani co do potencjału tej formy zakupu? Jak wyglądają obecne trendy w praktyce?
- To już za chwilę... Raportowanie ESG. Nowa rzeczywistość dla firm i łańcuchów dostaw. Co to oznacza dla zakupów i agencji? Czy wpływ marki na środowisko, społeczeństwo i jej ład korporacyjny będą mieć znaczenie dla konsumenta? Przewagi wielkich i małych firm ze zrównoważoną strategią biznesową.
- Panorama rynku mediowego. Krajobraz po wprowadzeniu nowego panelu telemetrycznego. Inicjatywy i regulacje, które mogą zmienić rynek.
- Influence Marketing w reklamowych ramach. Polskie regulacje i dobre praktyki. Jak to robić efektywnie? Jak to robić odpowiedzialnie? Odpowiedzialność za komunikację na przykładzie najlepszych case'ów influence marketingu.
Organizatorami Polzak Marketing 2022 są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML).