Allegro Brand Experience Agency obchodzi trzydziestolecie

Allegro Brand Experience Agency: zespół zarządzający
Na zdjęciu: Allegro Brand Experience Agency: zespół zarządzający

Od małej agencji koncertowej po czołówkę wśród agencji brand experience – założona w 1992 roku, przez Annę Gogacz Allegro Brand Experience to najdłużej działająca agencja w swojej kategorii w Polsce. Współpracuje z globalnymi i lokalnymi marki, instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi.  

Allegro Brand Experience Agency w tym roku świętuje trzy dekady działania w obszarze event marketingu. Założona w 1992 r. przez Annę Gogacz jako kilkuosobowa agencja koncertowa, stała się jedną z topowych i najbardziej rozpoznawalnych agencji eventowych w Polsce. W ciągu 30 lat Allegro stale rozbudowywało swoje kompetencje, poszerzało zakres oferowanych usług z obszaru komunikacji marketingowej, aby dzisiaj kompleksowo wspierać klientów i budować ich brand experience, wykorzystując szeroką paletę narzędzi marketingowych w różnych kanałach – live, digital oraz hybrydowo. Agencja zatrudnia dzisiaj ponad 40 specjalistów z różnych obszarów – strategii, kreacji, client service’u, produkcji eventów, social mediów, digital marketingu i PR.  


Agencja Allegro została założona przez Annę Gogacz w 1992 roku.

Przez te lata, agencji zaufały polskie i międzynarodowe marki, instytucje publiczne czy organizacje pozarządowe. W ciągu 30 lat świadczyła usługi dla ponad 300 klientów z większości branż: automotive, budowlanej, farmaceutycznej, FMCG, finansowej, rozrywkowej, technologicznej, telekomunikacji i wielu innych. W ostatnich pięciu latach, agencja pracowała m.in. dla takich firm i marek jak: adidas, Allianz, Audioriver Festival, Avon, Bahlsen, CNH-Steyr, Coca-Cola, Diebold Nixdorf, Echo Investment, Empik, E.Wedel, Eurocash, EY (Ernst & Young), Grohe, Henkel, ING Bank Śląski, Mastercard, Mazda, McDonald’s, Michelin, Metro Properties, M. st. Warszawa, Nestle, Nissan, Nordea, Oppo, Orange, PwC, Provident, Renault, Stock, Samsung, Santander Consumer Bank, Servier, Superpharm, TikTok, T-Mobile, Wielton.
 
Agencja w trakcie 30 lat obecności na rynku zdobyła wiele nagród i wyróżnień branżowych. Jako pierwsza agencja w Polsce została czterokrotnie wyróżniona tytułem Agencji Eventowej Roku w badaniu satysfakcji klientów realizowanym od 2015 roku przez Media & Marketing Polska oraz Kantar. Agencja została także wielokrotnie wyróżniona w polskich i międzynarodowych konkursach, m.in.: EFFIE, KTR, Kreatura, Złote Spinacze, Amber Baltic-Nordic Awards, European Excellence Awards, BEA Best Event Awards World, Eventex, MP Power Awards, Papaya Young Creators, Young Creatives Eurobest czy Kampania Społeczna Roku.
Allegro stworzyło m.in. własne rozwiązania służące digitalizacji eventów i usług komplementarnych z obszaru brand experience. Efektem tego są m.in. webowa aplikacja Atool – narzędzie do realizacji wydarzeń online, hybrydowych i na żywo, które m.in. pozwala na digitalizację komunikacji i większą interakcję marki z odbiorcami czy A’registration, A’desk i A’table – systemy rejestracji przystosowane na potrzeby różnych typów eventów i konferencji.
 
– Do każdego briefu czy projektu od zawsze podchodziliśmy niestandardowo. Pomysły, które rodzą się w agencji, często są bardzo odważne. Cieszę się, że nasi klienci nam ufają i chcą je z nami realizować. To właśnie dzięki naszym klientom mogliśmy, jako pierwsza agencja w Polsce, wykorzystać fenomenalny, gamingowy silnik Unreal Engine do stworzenia niepowtarzalnych wirtualnych rzeczywistości (VR, AR), prowadzić kampanie reklamowe na kilku europejskich rynkach równocześnie czy spróbować swoich sił w temacie NFT – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency.
 
Agencja obecnie swoje kompetencje w kierunku świata metaverse i jego wykorzystania dla marek, rozwoju usług digitalowych, technologii VR, AR, jak również AI. Ważnym kierunkiem jest także kwestia sustainability i ESG, zachęcania klientów do prowadzenia działań marketingowych w sposób odpowiedzialny społecznie, minimalizujący negatywny wpływ na środowisko i otoczenie. – Zmiany, jakie zaszły w branży marketingowej na przestrzeni ostatnich 30 lat, miały niemal rewolucyjny charakter i to w każdym obszarze – mówi Anna Gogacz. Wraz z biegiem lat, nasi klienci oczekiwali od agencji większego zakresu usług niż tylko eventu, w zasadzie kompleksowego podejścia 360, aby zapewnić marce więcej usług w różnych kanałach. Łącząc komplementarne kompetencje i szeroką paletę narzędzi kreujemy doświadczenia, które mają na długo zapadać w pamięć i budować relacje z markami na lata. Dziękuję wszystkim klientom, którzy w ciągu tych 30 lat skorzystali z naszych rozwiązań, którzy nam ufają i powierzają kreowanie brand experience dla swoich marek – podsumowuje.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl