Polhotrep rozpoczyna program CSR: DMC’s that Care and Give

Polhotrep 1 stycznia 2023 r. rozpoczyna z partnerami DMC, które reprezentuje w Polsce program CSR. Jego celem jest wspieranie lokalnych społeczności.
 
Od 1 stycznia 2023 r. za każdego uczestnika wyjazdu organizowanego przez uczestniczące DMC, przekazane będzie jedno euro na wybrany cel. Co roku Polhotrep będzie współpracować z inną organizacją pozarządową/charytatywną działającą w Polsce. W styczniu będzie zawsze ogłaszane, z jaką organizacją w danym roku będzie odbywała się współpraca przez następne 12 miesięcy, ale zawsze będzie to organizacja charytatywna, która zaangażowana jest w zrównoważony rozwój, edukację ekologiczną lub pomagająca lokalnej społeczności i potrzebującym.
 
Oprócz wkładu DMC, Polhotrep zaprasza również agencje MICE i biura turystyczne w Polsce do przyłączenia się do akcji – agencje będą mogły przekazać dodatkowe jedno euro od uczestnika wyjazdu na wsparcie danej inicjatywy. Polhotrep będzie również starać się współpracować z innymi firmami działającymi w szeroko pojętej branży turystycznej, takimi jak linie lotnicze, hotele, zagraniczne organizacje turystyczne, firmy ubezpieczeniowe itp.
 
Uczestniczące w programie DMC to: Eventivos (Portugalia), Rigo Malta DMC (Malta), Sassy Events International (Cypr, Grecja), Asian Trails (Tajlandia, Kambodża, Laos, Mjanma, Malezja, Wietnam, Hongkong, Chiny, Indonezja, Singapur), Gulf Dunes (Zjednoczone Emiraty Arabskie, Oman), RebranD Croatia (Chorwacja), Grata DMC (Armenia, Azerbejdżan, Gruzja), Classic Journeys Africa (Kenia, Tanzania).
 
Zasady Programu CSR:
- czas trwania programu: rok kalendarzowy
- za każdego uczestnika wyjazdu przekazywane będzie 1 euro na wybrany w danym roku cel
- zachęta dla polskich agencji i biur do przekazania opcjonalnie dodatkowego 1 euro
- wyniki i przekazane kwoty będą ogłaszane na bieżąco w ciągu roku w mediach społecznościowych Polhotrep (LinkedIn, FB, Instagram)
- w połowie roku wybrana zostanie data i miejsce ogłoszenia rocznych wyników („Ceremonia wręczenia nagród”), będzie to planowane na koniec roku, aby dać maksymalny czas na zbiórkę pieniędzy; wtedy także ogłoszone będą rezultaty i wymienione wszystkie agencje, które włączyły się do programu
- „Ceremonia wręczenia nagród” będzie miała nieco inny charakter; zamiast zasiadanej gali organizatorzy i zwycięskie agencje wezmą udział w wybranej akcji CSR, co zasili wybraną przez Polhotrep akcję charytatywną.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl