SBE ma nowy zarząd i dyrektor zarządzającą

Zarząd Stowarzyszenia Branży Eventowej podczas gali Elfy SBE: Krzysztof Łobodziński, Alexandra Kunowska, Katarzyna Gadomska, Żaneta Berus, Grzegorz Łopata, Dagmara Chmielewska. Fot. Ulanka.net
Na zdjęciu: Zarząd Stowarzyszenia Branży Eventowej podczas gali Elfy SBE: Krzysztof Łobodziński, Alexandra Kunowska, Katarzyna Gadomska, Żaneta Berus, Grzegorz Łopata, Dagmara Chmielewska. Fot. Ulanka.net

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) podczas walnego zgromadzenia członków wybrało nowy zarząd (kadencja 2023 – 2026). Dodatkowo funkcję dyrektor zarządzającej pełni Żaneta Berus.

Funkcję prezes zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej pełni nadal Dagmara Chmielewska (Fundacji IRIJ na rzecz Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii), wiceprezes zarządu ds. rozwoju i międzynarodowych jest Żaneta Berus (In2Win), wiceprezes zarządu ds. edukacji i międzynarodowych jest Katarzyna Gadomska (Acora Events). Funkcję członków zarządu pełnią: ds. komunikacji i członkostwa – Alexandra Kunowska (Modra Sova), ds. mediów – Krzysztof Łobodziński (dziennikarz, konferansjer), ds. reklamy i mediów społecznościowych – Grzegorz Łopata (Drukarna ASAP).
 
Jednocześnie dyrektor zarządzającą Biura SBE została Żaneta Berus, która funkcję tę pełni od pierwszego lutego.
 
Żaneta Berus to menedżer zajmujący się od ponad 25 lat promocją gospodarczą. Była konsulem handlowym w USA, zarządzała obiektami wystawienniczymi: Expo XXI i Ptak Warsaw Expo w Warszawie; od 12 lat doradza w ramach firmy konsultingowej In2Win, pomagając organizatorom targów, wydarzeń, obiektom oraz działając na rynku zagranicznym. Odznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi oraz nagrodzona wielokrotnie nagrodami branżowymi. Juror w konkursie MP Power Awards (plebiscyt MP Power 12) oraz międzynarodowych konkursach Eventex i World Stand Awards. Wieloletni członek zarządu SBE, wykładowca Wydziału Zarządzania UW (studium Event Management) oraz amerykańskiego programu CEM. Członkini międzynarodowych stowarzyszeń IAEE oraz UFI.
 
Dagmara Chmielewska jako prezes zarządu SBE pełni również funkcję dyrektor programowej Studium Event Management na Wydziale Zarządzania UW. Ekspert i doradca w dziedzinie eventu i PR z wieloletnim doświadczeniem pracy w Polsce i Wielkiej Brytanii. W kwietniu 2022 roku zajęła stanowisko prezesa Fundacji IRIJ na rzecz Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii. Członkini jury międzynarodowych konkursów branżowych: BEA World Festival, Baltic-Nordic Event Award, Evento Award, Eventex. Członkini i fundatorka Fundacji ds. budowy pomnika przedsiębiorców przy Biurze Rzecznika MŚP. Jest ekspertem do spraw promocji i komunikacji w Business Centre Club. Współtwórczyni „Obserwatorium MICE” przy Think Tanku. W listopadzie 2022 roku została wpisana do Encyklopedii Osobowości RP wydawanej przez Britishpedia.
 
Katarzyna Gadomska – ekspertka przemysłu spotkań i profesjonalna event managerka. W latach 2006 – 2022 zarządzająca agencją Acora Events, działając w branży MICE z sukcesem kierowała firmą organizującą wydarzenia biznesowe na terenie Polski i poza jej granicami. Mocno nastawiona na rozwój przemysłu wydarzeń w Polsce, zagadnienia sustainability, w szczególności w obszarze odpowiedzialnych „zielonych” eventów. Dba o wzrost znajomości zawodu event managera. Od 2020 roku członkini zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, Członkini – założycielka Łódzkiej Organizacji Turystycznej oraz przez dwie kadencje wiceprzewodnicząca Rady Łódzkiej Organizacji Turystycznej, członkini zarządu, obecnie drugą kadencję w Radzie Łódzkiej Izby Przemysłowo Handlowej. Wykładowczyni na Studium Event Management UW.
 
Alexandra Kunowska – przedsiębiorca i wykładowca. Zarządza i posiada udziały w firmach zajmujących się m.in. organizacją eventów, warsztatów kreatywnych, konsultingiem oraz edukacją ekologiczną. Ponadto wykłada przedmioty specjalnościowe w holdingu Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu i Bydgoszczy. Ekspert hotelowy i branży MICE. Związana z sektorem turystycznym od 20 lat. Większość czasu pracowała w hotelach sieciowych i niezależnych w Polsce i za granicą.
 
Krzysztof Łobodziński – konferansjer, aktor, prezenter radiowy i telewizyjny. Od kilkunastu lat związany z branżą eventową. Wykorzystuje aktywnie wiedzę zdobytą podczas studiowania psychologii i aktorstwa (przez jeden semestr także na reżyserii filmowej). Zawsze gruntownie przygotowany, przyzwyczajony do pracy pod presją, z dużą łatwością radzący sobie z improwizacją. Członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, wykładowca na Studium Event Management Wydziału Zarządzania UW.
 
Grzegorz Łopata z branżą eventową związany od przeszło ośmiu lat jako dostawca w branży upominkowej, reklamowej oraz bardzo szeroko pojętej poligrafii. Współtwórca konceptu drukarni ASAP. Promuje koncepcję komplementarności usług dla klienta, dzięki czemu może się on skupić na tym co dla niego jest najważniejsze – realizacji wydarzenia na najwyższym możliwym poziomie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl