Meetings Week Poland powraca w czerwcu
Jedenasta edycja Meetings Week Poland (MWP) odbędzie się w dniach 12-13 czerwca w Airport Hotel Okęcie w Warszawie. Hasło tegorocznego spotkania to „Platforma współpracy i jej rozwój dzięki innowacyjnym rozwiązaniom”. Organizatorem Meetings Week Poland 2023 jest Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną.
Celem MWP jest wzmocnienie rozwoju branży poprzez innowacyjne rozwiązania i podejście klastrowe, a także edukacja i profesjonalizacja w obrębie sektora spotkań. – Będziemy mieć okazję zapoznać uczestników z korzyściami, jakie wynikają ze stosowania najnowszych technologii w zakresie współpracy i promocji. Dodatkowo, konferencja umożliwi nawiązanie i zacieśnienie współpracy pomiędzy przedstawicielami różnych dziedzin działających w branży spotkań i wydarzeń, takich jak turystyka, turystyka biznesowa oraz przemysł czasu wolnego. W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z możliwościami pozyskania środków, w tym unijnych, na innowacyjne rozwiązania branżowe. Ponadto, skoncentrujemy się na umiejętności wykorzystania innowacyjnych rozwiązań w celu przedstawienia Polski jako atrakcyjnej i bezpiecznej destynacji – zapowiadają organizatorzy. Tradycyjnie wydarzenie ma również na celu integrację środowiska branży, umożliwiając profesjonalne kontakty i wymianę doświadczeń
Wśród tematów paneli dyskusyjnych pojawią się m.in.:
- Wartość współpracy pomiędzy przedstawicielami różnych dziedzin w branży i jej wpływ na inne sektory gospodarki
- Potencjał chatu GPT i innych rozwiązań sztucznej inteligencji w branży MICE
- Festiwalizacja targów - jako przykład innowacyjności. Proces przekształcania tradycyjnych targów w bardziej dynamiczne i eksperymentalne wydarzenia
- Wartość spotkań i wydarzeń z perspektywy klientów. Potrzeby klientów a branżowe realia – wyniki badań
- Prawne pułapki w działalności organizatora imprez... nie tylko turystycznych
- Polska – atrakcyjna i bezpieczna destynacja – jak przekonać innych, że tak jest? Przykładowe case studies pozyskanych mega wydarzeń dla Polski
- Wpływ mega wydarzeń na promocję Polski oraz rozwój branży – jesteśmy systemem naczyń połączonych
- Nowy wymiar transparentności biznesowej – wymogi dyrektywy w sprawie sprawozdawczości dotyczącej zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw (Corporate Sustainability Reporting Directive)
- Nowe strategie i plany rozwoju oraz możliwości pozyskiwania funduszy na finansowanie innowacyjnych rozwiązań w branży.
Podczas konferencji odbędą się również warsztaty: Social Selling na LinkedIn (warsztat POT w ramach Laboratorium Twórców) oraz warsztat dla hotelarzy (Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego). Podczas MWP zaprezentowane zostaną wyniki „Barometru SOIT za lata 2022 – 2022. Prognoza Incentive Travel na 2023”.
MWP to wydarzenie adresowane do szerokiego spektrum uczestników, w tym pracowników przedsiębiorstw z branży turystycznej, hotelarstwa, przemysłu spotkań i wydarzeń, agencji eventowych, organizatorów konferencji, organizatorów turystyki przyjazdowej i motywacyjnej, organizatorów różnego rodzaju wydarzeń, tłumaczy konferencyjnych, przewoźników autokarowych i lotniczych, przedstawicieli targów, organizacji branżowych, instytucji samorządowych, instytucji rządowych, profesjonalnych dostawców usług i produktów, obiektów oraz korporacji.
– Sukcesem Meetings Week Poland jest współpraca. Szerokie ujęcie sektorowe wątków poruszanych podczas wszystkich paneli tematycznych tegorocznego wydarzenia zapewnią: przedstawiciele POT, reprezentanci organizacji branżowych, reprezentanci organizacji pracodawców. Analizę aktualnej kondycji przemysłu spotkań i wydarzeń dopełnią głosy zaproszonych na wydarzenie decydentów ze strony administracji rządowej oraz instytucji państwowych – zapowiadają organizatorzy.
Program i rejestracja: www.meetingsweek.pl