Arena Gliwice ma nową nazwę. Sponsorem tytularnym obiektu została marka PreZero

Ogłoszenie partnerstwa tytularnego i strategicznego
PreZero i Areny Gliwice. fot. PreZero
Na zdjęciu: Ogłoszenie partnerstwa tytularnego i strategicznego PreZero i Areny Gliwice. fot. PreZero

PreZero Arena Gliwice – tak od dzisiaj 6 lipca brzmi pełna nazwa gliwickiego obiektu. Najmłodsza, mieszcząca kilkanaście tysięcy widzów polska arena, zyskała partnera tytularnego. Dzięki temu partnerstwu PreZero Arena Gliwice ma stać się najbardziej ekologiczną halą widowiskowo-sportową w Polsce.

Arenę Gliwice i firmę PreZero łączy od dzisiaj strategiczne partnerstwo. Cel obu partnerów to arena w maksymalnym stopniu ekologiczna – obiekt przyjazny środowisku. Ma w tym pomóc doświadczenie PreZero, międzynarodowej firmy zajmującej się gospodarką odpadami i usługami w zakresie ochrony środowiska, w której strategii istotne miejsce zajmuje zrównoważony rozwój. PreZero posiada już szereg partnerstw, których celem jest promowanie działań ekologicznych.

– Bardzo się cieszę, że Arena Gliwice – teraz już PreZero Arena Gliwice – zyskuje partnera tak doświadczonego właśnie w sektorze ochrony środowiska. To ważny i perspektywiczny element prowadzenia dzisiaj działalności biznesowej, także w obszarze dużych wydarzeń. Wiele tego rodzaju rozwiązań już wprowadziliśmy, a współpraca z firmą PreZero pozwoli nam jeszcze lepiej rozwijać się w tej sferze – mówi Marcin Herra, prezes Arena Operator sp. z o.o., spółki zarządzającej obiektem.

– PreZero Arena Gliwice to jeden z najnowocześniejszych i największych obiektów w Polsce, więc jeśli prowadzić edukację i promować naszą wizję to właśnie tu i na tak dużą skalę. W naszych działaniach szukamy takich partnerów, którzy realizują te same cele i podążają w tym samym kierunku, co my, dlatego nasza współpraca to nie tylko działania wizerunkowe, ale przede wszystkim poprawa świadomości dotyczącej segregacji odpadów, recyklingu, ochrony zasobów oraz podejmowanie proekologicznych inicjatyw – podkreśla Kamil Majerczak, CEO PreZero Polska.
 
Cel: najbardziej ekologiczna arena w Polsce
PreZero Arena Gliwice podkreśla, że była pierwszym obiektem w Polsce, który całkowicie zrezygnował z plastiku w strefie gastronomicznej, wprowadził kubki wielorazowego użytku i nawiązał współpracę z aplikacją Too Good To Go, pozwalającą ograniczyć marnowanie jedzenia. W gliwickim obiekcie wykorzystywana jest energia ze źródeł odnawialnych, a odpowiednie nią zarządzanie pozwoliło Arenie tylko w ubiegłym roku obniżyć zużycie energii o 30 proc.
Przed PreZero Areną Gliwice czas intensywnej pracy. Z jednej strony pojawią się zmiany wizerunkowe – nowa nazwa, logo, branding w obiekcie. Z drugiej – konkretne działania mające na celu zmniejszenie wpływu wydarzeń odbywających się w obiekcie na środowisko. Wspólnie wprowadzane będą zmiany, tak aby PreZero Arena Gliwice była najbardziej ekologiczną areną w Polsce. Wśród nich znajdą się wdrożenie selektywnej zbiórki odpadów, zmniejszenie ilości materiałów drukowanych i papieru, kompleksowe wykorzystanie materiałów z recyklingu, całkowita eliminacja jednorazowego plastiku.
Planowane są także rozwiązania ograniczające zużycie energii w budynku, montaż stacji ładowania pojazdów elektrycznych, a także ograniczenie zużycia wody i eko edukacja – poprzez promocję eko zachowań wśród gości.
– W PreZero czujemy się odpowiedzialni za budowanie świadomości ekologicznej społeczeństwa, która ma dziś tak kluczowe znaczenie. To świadomość globalna ma pomóc zminimalizować skutki działalności człowieka na Ziemi. Jesteśmy blisko ludzi, dlatego aktywnie uczestniczymy w wielu wydarzeniach i zwiększamy zaangażowania społeczności, m.in. poprzez akcje promujące świadomy i zdrowy tryb życia oraz edukację ekologiczną. Liczymy, że dzięki tej współpracy uda nam się jeszcze silniej działać na rzecz ochrony klimatu – dodaje Kamil Majerczak.
 
Budowa wspólnej marki o wysokiej jakości
– PreZero Arena Gliwice to przede wszystkim doskonale zorganizowany i profesjonalny zespół. Jestem przekonany, że wyzwania, jakie stoją przed nami w ramach współpracy z partnerem tytularnym zostaną w maksymalny sposób zrealizowane. Zależy nam na budowie wspólnej marki o wysokiej jakości, dobrze postrzeganej przez wszystkich gości, o których komfort dbamy w każdym elemencie naszej działalności, ale też innowacyjnej ekologicznie – dodaje Marcin Herra.
W PreZero Arenie Gliwice w ciągu pięciu lat działalności zostało zorganizowanych już prawie tysiąc wydarzeń, a łączna suma gości, która w nich uczestniczyła to ponad 1 200 000 osób. W obiekcie organizowane były dwa siatkarskie mundiale (kobiet i mężczyzn), gościły i gościć będą reprezentacje m.in. koszykarzy i piłkarzy ręcznych, gale sportów walki, koncerty muzyki rozrywkowej, rockowej i filmowej czy widowiska o takim statusie jak finał Eurowizji Junior czy wręczenie Fryderyków. To także miejsce prężnie rozwijanego segmentu Business and Conference Center.
PreZero Arena Gliwice aktywnie działa także na rynku międzynarodowym. Obiekt jest częścią European Arenas Association, w której zrzeszone są m.in. The O2 w Londynie czy Mercedes Benz Arena w Berlinie. Prowadzone są tam rozmowy i podejmowane decyzje dotyczące trendów, w oparciu o które funkcjonują najnowocześniejsze areny świata. W roku 2022 przedstawiciel Areny Gliwice (jedyny Polak) został wybrany do zarządu tej organizacji i odpowiada za współpracę z obiektami w Europie Wschodniej. Teraz przyszedł czas na kolejny krok – wyzwania w zakresie ochrony środowiska.

PreZero jest spółką-córką firmy GreenCycle i tym samym częścią niemieckiej Grupy Schwarz. To międzynarodowa korporacja działającą w branży usuwania odpadów. Umowa partnerska została podpisana na trzy lata. Nie ujawniono kwoty kontraktu.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl