Creative Brand Stories – nowa grupa komunikacji marketingowej połączyła kompetencje trzech agencji
Powstała nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories, która skupia trzy agencje: Bossa Nova Events, Box of Stories oraz Eco Stories. Grupa specjalizuje się w obszarze experiential marketingu.
Każda z agencji wchodzących w skład nowej grupy zachowuje swoją niezależność, a utworzenie Creative Brand Stories ma pozwolić na kompleksowe wykorzystanie doświadczeń i kompetencji wszystkich podmiotów grupy, w szczególności w obszarach event marketingu, employer brandingu, public relations, wprowadzenie produktów na rynek czy influencer marketingu. Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działa w obszarze event marketingu, Box of Stories – to branded gifts agency oferująca kreatywne wysyłki, powstała w okresie pandemii, Eco Stories – specjalizuje się w kreowaniu ekologicznych wydarzeń i inicjatyw.
– Od dłuższego czasu z powodzeniem realizujemy projekty dla naszych klientów, które wykraczają poza sztywne specjalizacje każdej z naszych agencji. Trafia do nas też coraz więcej zapytań o takie kompleksowe podejście. Nasza decyzja o stworzeniu marki parasolowej wynika ze zrozumienia potrzeb współczesnych marketerów oraz z uwzględnienia dynamicznych zmian zachodzących w branży komunikacji marketingowej – tłumaczy Monika Kawecka, CEO oraz creative & strategy director w Creative Brand Stories. – Współpraca grupy trzech wyspecjalizowanych agencji gwarantuje naszym klientom wysoką jakość usług i pozwala korzystać ze skumulowanego efektu synergii. Creative Brand Stories łączy bowiem kompetencje i doświadczenia naszych zespołów, oferuje komplementarne usługi w zakresie experiential marketingu, gwarantuje elastyczność i zwinność w komunikacji oraz dbałość o spójność strategiczną i wizualną, niezależnie od punktu kontaktu konsumenta z marką – dodaje Monika Kawecka.
Zmianom towarzyszy nowe hasło Creative Brand Stories: „Kreujemy doświadczenia Twojej marki”, które podkreśla filozofię grupy oraz jej specjalizację w zakresie tworzenia doświadczeń, które wykraczać mają poza standardowe ramy komunikacji marketingowej.
Wraz z powstaniem nowej grupy, rebranding przeszły wszystkie tworzące ją agencje. Celem nowej tożsamości wizualnej jest z jednej strony usystematyzowanie, odświeżenie i ujednolicenie graficzne portfolio agencji skupionych pod szyldem Creative Brand Stories.
– Naszą filozofię działania opieramy na kreowaniu unikatowych doświadczeń marketingowych, które pobudzają zmysły i pozostawiają trwały ślad w umysłach odbiorców. Dzięki różnorodności naszych marek możemy tworzyć niezwykłe narracje, które zachwycają, inspirują i angażują – podkreśla Katarzyna Jabłkowska, PR & social media manager w Creative Brand Stories. – Chcieliśmy stworzyć spójną i nowoczesną komunikację wizualną, która oddaje charakter każdej z agencji, jednocześnie podkreślając naszą wspólną przynależność. Zależało nam, aby nowa identyfikacja wizualna była odzwierciedleniem naszej energii i dynamiki w działaniu oraz aby komunikowała takie wartości jak elastyczność, efektywność i komfort klientów, które stanowią fundament naszych marek – dodaje Katarzyna Jabłkowska.
Obecnie Creative Brand Stories zatrudnia kilkunastu specjalistów z obszaru marketingu i komunikacji, działających w biurze w Krakowie.
W portfolio grupy znajdują się takie marki, jak GFT, Health Labs Care, Herbalife, Interia, Maspex, Polska Press Grupa, The Bahlsen Family, Deloitte, Ringier Axel Springer, Semilac, CCC Group i Tiger.