Heima PR otwiera dział do komunikacji zaangażowanej społecznie
Heima PR uruchamia nowy dział – Heima CareComm – który zajmie się całościową obsługą komunikacyjną kampanii społecznych, programów edukacyjnych, konsultacji społecznych oraz fundacji i prowadzonych przez nie projektów. Pokierują nim właścicielka agencji Monika Majcher i Joanna Stawicka-Zarzecka, communication managerka.
Heima CareComm poprowadzi wszystkie niekomercyjne projekty, którymi opiekuje się agencja. Nowy dział będzie też rozwijać biznes oraz portfolio usług komunikacyjnych zaadresowanych do fundacji, fundacji korporacyjnych i stowarzyszeń. Z wiedzy i doświadczenia zespołu konsultantów skorzystają też firmy, które w swój model biznesowy mają wpisany zrównoważony rozwój i zaangażowanie społeczne, korporacje dbające o pracowników, otoczenie społeczne i biznesowe, o środowisko i kwestie ESG.
Ruszamy z działem CareComm w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na usługi komunikacyjne, które moim zdaniem będą odgrywać coraz większą rolę w public relations. W ostatnich latach zaufały nam duże fundacje i firmy dbające o zaangażowanie społeczne. Wiemy, jak prowadzić takie projekty. Mamy dojrzały zespół, wiedzę, bardzo dużo doświadczeń i wypracowanych relacji z różnymi ekspertami. A poza tym, lubimy ten obszar i dobrze się w nim czujemy. Chcemy współpracować z instytucjami, które zdają sobie sprawę, że powodzenia projektów społecznych czy edukacyjnych nie powinno się mierzyć ekwiwalentem reklamowym albo jakimiś innymi, krótkoterminowymi wskaźnikami – mówi Monika Majcher, właścicielka Heima PR.
Heima CareComm wspierać będzie tworzenie projektów oraz kampanii społecznych, zdrowotnych i edukacyjnych. Zajmie się też prowadzeniem i rozwijaniem tych już istniejących. Nowy dział będzie odpowiadać za przygotowywanie i realizację strategii komunikacyjnych oraz doradztwo, które wykracza poza klasyczne usługi PR. Skoncentruje się na kreowaniu zainteresowania mediów przez dobór tematów i kontekstów, reaserch oraz organizację wywiadów i wydarzeń medialnych. W imieniu obsługiwanych firm, fundacji i instytucji konsultanci Heima CareComm będą współpracować z zewnętrznymi ekspertami, lekarzami, naukowcami, analitykami, a także z beneficjentami. Agencja zajmie się również brandingiem i całościową komunikacją wizualną projektów, a także współpracą z liderami opinii i influencerami.
W ciągu 11 lat istnienia Heima PR zrealizowała ponad trzydzieści zaangażowanych społecznie projektów i kampanii, działając m.in dla.: Fundacji Instytutu Matki i Dziecka, UNICEF’u, Fundacji Legii, akcji Wszyscy do Wioseł, kampanii Położna na medal, Zakładów Farmaceutycznych UNIA, Stowarzyszenia Ladies First, Centralnego Domu Technologii czy Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju. Joanna Stawicka-Zarzecka w swoim 15-letnim doświadczeniu w public relations prowadziła projekty m.in. dla firm Novo Nordisk, AstraZeneca, Promedica24, Gemini Polska, Fundacji Kwiat Kobiecości oraz kampanii społecznych „Pij Mleko, będziesz Wielki”, „Diagnostyka Jajnika”, „Piękna bo zdrowa”.