Znamy zwycięzców pierwszej edycji MP Impact Awards

Zwycięzcy, finaliści i kapituła pierwszej edycji MP Impact Awards. fot. Ewa Witak
Na zdjęciu: Zwycięzcy, finaliści i kapituła pierwszej edycji MP Impact Awards. fot. Ewa Witak

Jury MP Impact Awards i publiczność zgromadzona na wydarzeniu MP Impact wybrała zwycięzców pierwszej edycji konkursu. MP Impact Awards są poświęcone inicjatywom, kampaniom, wydarzeniom, które mają wpływ na funkcjonowanie i rozwój branży spotkań i wydarzeń. Organizatorem konkursu jest MeetingPlanner.pl.  

Zwycięzcy MP Impact Awards

Kategoria Inicjatywa
Miastotwórcza rola targów, Grupa MTP

Finaliści to: Warsztaty Techniki Eventowej (Brill AV Media) i World Tour (Stowarzyszenie na rzecz Edukacji Uczniów, Studentów, Nauczycieli, Profesjonalistów Branży HORECA, Travel oraz MICE Hotelmania, współorganizatorzy: HBX Group, Hotelbeds, BCD Travel).
 
Kategoria Wydarzenie
Konferencja Scena Jutra, Fundacja Scena Jutra

Finaliści to: Forum Branży Eventowej, (Evential) i Incentive Day 2023 (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)
 
Kategoria Kampania
Małopolska – cel podróży, Małopolska Organizacja Turystyczna (lider), współorganizatorzy Urząd Miasta Krakowa – Kraków Convention Bureau, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Finaliści to: Kreujemy coś więcej – kampania odpowiedzialny biznes (Arche Hotele) i Poland. More than you expected (Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau)

Kategoria MICE for Good
Gramy w zielone, PTWP Event Center, współorganizator PTWP SA

Finaliści to: Green Events – Wrocław (Fundacja Promocji Turystyki Kongresowej Convention Bureau – Wrocław), Meeting Industry Sustainability Forum MISF 2023 (Travel Bidder)

Finalistów wyłoniła kapituła konkursu, której przewodniczy Dominik Górka (CEO i dyrektor kreatywny, Live Age).
Konkurs MP Impact Awards przebiega dwuetapowo. W pierwszym etapie Kapituła konkursu, której przewodniczy Dominik Górka (CEO i dyrektor kreatywny, Live Age), na podstawie zgłoszeń wyłoniła finalistów. W drugim etapie realizatorzy projektów zaprezentowali je podczas wydarzenia MP Impact Summit oraz odpowiadali na pytania jury i publiczności. O wyborze zwycięzców zdecydowali wszyscy obecni na sali: jurorzy i publiczność. Zwycięskie i finałowe projekty zostaną zaprezentowane w MP Impact Report. Podczas gali MP Impact Awards zostały wręczone statuetki – Impacty.

Członkowie kapituły: przewodniczący Dominik Górka (CEO i dyrektor kreatywny, Live Age), Łukasz Adamowicz (prezes zarządu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Tugether, wiceprezes Grupy BFC), Sylwia Banaszewska (prezes zarządu MeetingPlanner.pl), prof. UMK dr. hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), Wojciech Cłapiński (wiceprezes zarządu El Padre), Joanna Gorczyca, (dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju PZU), Wojciech Herra (psycholog, trener biznesu), Anna Jędrocha (prezes zarządu Symposium Cracoviense), Grzegorz Kieniksman (head of marketing & creation, Rebelia Media Group), Michał Kaleta (managing director, członek zarządu endorfina events), Magdalena Kondas (redaktor naczelna MeetingPlanner.pl), Artur Kozieja (właściciel, prezes Grupy Europlan), Rafał Krawczuk (prezes zarządu Plej), Darek Maciołek (CMO BNP Paribas), Jan Mazurczak (prezes zarządu Poznań Convention Bureau), Rafał Rzeczkowski (współwłaściciel Prolight, prezes Fundacji Scena Jutra), Ewelina Sasin (współtwórczyni TerGo, założycielka Ewesa), dr Stanisław Trzciński (kulturoznawca, prezes STX Music Solutions), Ireneusz Węgłowski (prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego), dr hab. Piotr Zmyślony (profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu).

W przypadku, gdy członek kapituły reprezentuje firmę lub organizację, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii.  
Celem konkursu MP Impact Awards jest docenienie, wyróżnienie i promocja inicjatyw, kampanii i wydarzeń, które mają lub mogą mieć istotne znaczenie w rozwoju branży spotkań, podejmowaniu ważnych dla niej wyzwań czy rozwiązywaniu problemów, zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Konkurs i jego finał to prezentacja skutecznych, wzorcowych działań podejmowanych przez podmioty działające bezpośrednio lub pośrednio w branży spotkań i wydarzeń, w odniesieniu do prowadzonej przez siebie działalności.
Spotkanie liderów branży MP Impact: summit, awards, report odbyło się 12 grudnia 2023 r., w Centrum Nauki Kopernik.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl