Grzegorz Kuć: Po raz kolejny zamknęliśmy rok z satysfakcją

Grzegorz Kuć, business partner Ten Team
Na zdjęciu: Grzegorz Kuć, business partner Ten Team

Poprzedni rok to kolejny z rzędu rok dynamicznego rozwoju. Znów zwiększyliśmy obroty, po raz kolejny zanotowaliśmy duży progres w liczbie zrealizowanych projektów. Grzegorz Kuć, business partner Ten Team, która znalazła się w Top 10 Agencji w jedenastej edycji MP Power Awards®, podsumowuje ostatni rok w branży i w działalności swojej firmy oraz wskazuje trendy 2024.
 
Najważniejsze zjawiska 2023

Po pierwsze – nasi klienci… młodnieją. Coraz częściej po stronie klienta do głosu dochodzi pokolenie Z, które funkcjonuje na co dzień w zupełnie inny sposób niż pokolenie X. Inaczej żyje, inaczej odczuwa, ma inny gust i inne oczekiwania, a jednocześnie decyduje o budżetach na działania. Wyzwaniem jest zapewnienie po stronie agencji partnera do dyskusji, rozumiejącego potrzeby klienta, rozmawiającego z nim tym samym językiem, odpowiadającego szybko na najbardziej specyficzne potrzeby klientów. Między innymi dlatego odmłodziliśmy i zmieniliśmy zespół, aby lepiej rozumieć potrzeby klientów.
 
Po drugie – sztuczna inteligencja. Z dużą uwagą obserwujemy jej rozwój i implementujemy rozwiązania AI, jednocześnie głęboko wierząc, że nic nie zastąpi solidnej pracy kreatywnej, bazującej na wartościowych insightach, analizie i po prostu ciężkiej pracy. Mamy wrażenie, że duża część firm w naszej branży traktuje AI jak drogę na skróty – my chcemy wykorzystywać AI tam, gdzie jest ona niezbędna lub tam, gdzie przynosi obu stronom współpracy wyraźną przewagę. Ponadto – eventy to emocje. Budowanie relacji z klientami to emocje. Żadne rozwiązania związane ze sztuczną inteligencją nie zastąpią emocji, a o to w tej branży chodzi.
 
Po trzecie – nieprzewidywalność rynku. Dlatego budowaliśmy zespół w oparciu o różne kompetencje i doświadczenia, a także rozbudowujemy kompetencje agencyjne o kolejne obszary, uzupełniające i rozszerzające kompetencje stricte eventowe.
 
Najważniejsze trendy roku 2024

A co przewidujemy na 2024? Na pewno to będzie wymagający rok. Doświadczenia poprzedniego roku pokazują, że sytuacja geopolityczna, gospodarcza (inflacja, podatki) nieprzewidywalność, jeśli chodzi o ciągłe zmiany w stosunku do przedsiębiorców na pewno będzie wpływać na całą branżę jak i na pojedyncze podmioty. Tylko agencje rozwijające się, a przede wszystkim elastyczne, zdolne w szybki sposób reagować na zmieniającą się sytuację i nieoczekiwane zwroty akcji zakończą rok 2024 z sukcesem.
 
Ten Team w 2023
 
Początek nowego roku to zawsze czas spojrzenia z dystansu na poprzedni rok. To fajne uczucie spojrzeć na niego z uśmiechem i satysfakcją. Po raz kolejny zresztą.
Poprzedni rok to kolejny z rzędu rok dynamicznego rozwoju. Znów zwiększyliśmy obroty, po raz kolejny zanotowaliśmy duży progres w liczbie zrealizowanych projektów. Dobrze mieć poczucie, że 2023 rok to kolejne umowy ramowe z dużymi klientami (w sumie już 6 „ramówek”). To także kolejny wzrost zatrudnienia (myślimy powoli o zmianie nazwy, bo 10Team już dawno wykroczył poza 10-osobowy team:)) i konsekwencja w zarządzaniu rozrastającą się organizacją. To również duża satysfakcja wiedzieć, że klienci traktują 10Team jako merytorycznego, kreatywnego partnera, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych i ufają nam. Widzimy to w poszerzającej się bazie klientów, oraz w tym, że klienci zostają z nami na dłużej.
Cieszy mnie, że 10Team staje się partnerem dla coraz większych i bardziej wymagających marek. Zmiany w dziale kreacji, sposobie jej funkcjonowania a także jej roli w strukturze firmy sprawiła, że duzi rynkowi gracze chcą grać z naszym zespołem na co dzień, bo wiedza, że dostaną jakość i serwis na wysokim poziomie, a jednocześnie nie będą kolejnym checkboxem na liście klientów. To poniekąd odpowiedź na trendy, które zaobserwowaliśmy w ubiegłym roku.


Zespół agencji Ten Team

Ten Team (10Team) nie jest zwykłą agencją eventową – to kreatywna strefa, w której marzenia naszych klientów stają się rzeczywistością. To – z roku na rok coraz większa – grupa pasjonatów, dla których organizacja wydarzeń to sztuka tworzenia niezapomnianych przeżyć. 10Team nie ogranicza się do schematu – zamiast tego tworzy wydarzenia, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Agencja ma w portfolio zarówno spektakularne eventy korporacyjne, spotkania firmowe, gale czy launche produktów i usług, jak również epickie wydarzenia multimedialne. Wśród klientów agencji znajdziemy takie marki jak Samsung, Castorama, Maspex, Panattoni, Henkel, Avia, Syngenta czy Netcompany.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl