Element Wrocław: dłuższe podróże służbowe cieszą się zainteresowaniem Polaków
Dłuższe podróże służbowe są coraz bardziej popularne, a pracownicy częściej wybierają jeden wyjazd zamiast kilku krótszych – wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla nowo otwartego hotelu Element Wrocław. Siedmioro na 10 respondentów wolałoby odbyć jeden dłuższy pobyt służbowy niż jeździć wielokrotnie w to samo miejsce. Potwierdzają to także dane Marriott International – 1/3 pobytów w ich hotelach trwa dłużej niż pięć dni, a ten trend stale rośnie.
Wyniki badania Element Wrocław przeprowadzonego przez SW Research pokazują, że Polacy traktują podróże służbowe jako czas do rozwoju – 8 na 10 badanych uważa, że pobyty dłuższe niż 5 dni sprzyjają rozwojowi, oferując możliwość poznawania nowych ludzi, miejsc i uczenia się nowych rzeczy, a rozwój zawodowy jest bardzo wysoko na liście ich priorytetów.
Gdy zapytano o preferowane sposoby spędzania wolnego czasu, to dwie na trzy osoby wybrały zwiedzanie miejscowych atrakcji, 41 proc. jedzenie w lokalnych restauracjach, na trzecim miejscu znalazło się budowanie sieci kontaktów wskazane przez aż 37 proc. Polaków.
Badanie pokazało także, że hotele są preferowanym miejscem pobytu podczas dłuższych podróży służbowych – tę odpowiedź wskazało 57 proc. respondentów. Duża grupa, blisko 30 proc. Polaków wybrałaby z kolei apartament hotelowy z kuchnią, a co czwarty wynajęty apartament lub dom.
Jak wynika z badania, trend „bleisure” nadal ma się dobrze – blisko połowa respondentów przedłuża swoje pobyty służbowe w celach turystycznych: 38 proc. robi to sporadycznie, a 1 na 10 często.
– Element Wrocław to miejsce stworzone z myślą o dłuższych pobytach służbowych i osobach, które poszukują nie tylko komfortu, ale również inspirującego środowiska do pracy i rozwoju. Nasz hotel zlokalizowany jest w otoczeniu Wrocław Business Garden, jednego z największych parków biznesowych w Polsce, oferującego szereg udogodnień dla pracowników i przedsiębiorców. Ułatwia to więc nawiązywanie kontaktów poprzez uczestnictwo w spotkaniach czy konferencjach. Jednocześnie mamy też bardzo dogodne połączenie z centrum miasta, co daje możliwość korzystania z jego licznych atrakcji – mówi o hotelu w odniesieniu do wyników badania Agnieszka Szczerbaniewicz-Nowak, dyrektor generalna Element Wrocław.
Badanie dla Element Wrocław zostało przeprowadzone pod koniec lipca przez SW Research metodą CAWI (online) na 500 osobach powyżej 18. roku życia, które kiedykolwiek wyjechały w podróż służbową.
Zobacz też: Element Wrocław otwarty – marka Element by Westin® debiutuje w Polsce >>>
Zobacz Element Wrocław w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>
Element by Westin® – marka jest obecna z ponad 100 hotelemi w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Element Hotels został zaprojektowany z myślą o aktywnych podróżnikach, którzy chcą zachować równowagę między codziennymi obowiązkami podczas podróży. Oferta hotel obejmuje pokoje z kuchniami w pokojach i łazienkami inspirowanymi spa. Charakterystyczne dla marki udogodnienia obejmują śniadanie Rise i wieczorne przyjęcie Relax. Większość hoteli jest wyposażona w całodobowe strefy Motion Fitness i program wypożyczania rowerów. Małym grupom Element oferuje Studio Commons – koncepcję pokoju z prywatną przestrzenią do wspólnego gotowania, spotkań lub relaksu. Element uczestniczy w Marriott Bonvoy®, globalnym programie podróżniczym Marriott International.