Element Wrocław: dłuższe podróże służbowe cieszą się zainteresowaniem Polaków

Dłuższe podróże służbowe są coraz bardziej popularne, a pracownicy częściej wybierają jeden wyjazd zamiast kilku krótszych – wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla nowo otwartego hotelu Element Wrocław. Siedmioro na 10 respondentów wolałoby odbyć jeden dłuższy pobyt służbowy niż jeździć wielokrotnie w to samo miejsce. Potwierdzają to także dane Marriott International – 1/3 pobytów w ich hotelach trwa dłużej niż pięć dni, a ten trend stale rośnie.
 
Wyniki badania Element Wrocław przeprowadzonego przez SW Research pokazują, że Polacy traktują podróże służbowe jako czas do rozwoju – 8 na 10 badanych uważa, że pobyty dłuższe niż 5 dni sprzyjają rozwojowi, oferując możliwość poznawania nowych ludzi, miejsc i uczenia się nowych rzeczy, a rozwój zawodowy jest bardzo wysoko na liście ich priorytetów.
Gdy zapytano o preferowane sposoby spędzania wolnego czasu, to dwie na trzy osoby wybrały zwiedzanie miejscowych atrakcji, 41 proc. jedzenie w lokalnych restauracjach, na trzecim miejscu znalazło się budowanie sieci kontaktów wskazane przez aż 37 proc. Polaków.
Badanie pokazało także, że hotele są preferowanym miejscem pobytu podczas dłuższych podróży służbowych – tę odpowiedź wskazało 57 proc. respondentów. Duża grupa, blisko 30 proc. Polaków wybrałaby z kolei apartament hotelowy z kuchnią, a co czwarty wynajęty apartament lub dom.
Jak wynika z badania, trend „bleisure” nadal ma się dobrze – blisko połowa respondentów przedłuża swoje pobyty służbowe w celach turystycznych: 38 proc. robi to sporadycznie, a 1 na 10 często.

– Element Wrocław to miejsce stworzone z myślą o dłuższych pobytach służbowych i osobach, które poszukują nie tylko komfortu, ale również inspirującego środowiska do pracy i rozwoju. Nasz hotel zlokalizowany jest w otoczeniu Wrocław Business Garden, jednego z największych parków biznesowych w Polsce, oferującego szereg udogodnień dla pracowników i przedsiębiorców. Ułatwia to więc nawiązywanie kontaktów poprzez uczestnictwo w spotkaniach czy konferencjach. Jednocześnie mamy też bardzo dogodne połączenie z centrum miasta, co daje możliwość korzystania z jego licznych atrakcji – mówi o hotelu w odniesieniu do wyników badania Agnieszka Szczerbaniewicz-Nowak, dyrektor generalna Element Wrocław.

Badanie dla Element Wrocław zostało przeprowadzone pod koniec lipca przez SW Research metodą CAWI (online) na 500 osobach powyżej 18. roku życia, które kiedykolwiek wyjechały w podróż służbową.

Zobacz też: Element Wrocław otwarty – marka Element by Westin® debiutuje w Polsce >>>
Zobacz Element Wrocław w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>
 
Element by Westin® – marka jest obecna z ponad 100 hotelemi w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Element Hotels został zaprojektowany z myślą o aktywnych podróżnikach, którzy chcą zachować równowagę między codziennymi obowiązkami podczas podróży. Oferta hotel obejmuje pokoje z kuchniami w pokojach i łazienkami inspirowanymi spa. Charakterystyczne dla marki udogodnienia obejmują śniadanie Rise i wieczorne przyjęcie Relax. Większość hoteli jest wyposażona w całodobowe strefy Motion Fitness i program wypożyczania rowerów. Małym grupom Element oferuje Studio Commons – koncepcję pokoju z prywatną przestrzenią do wspólnego gotowania, spotkań lub relaksu. Element uczestniczy w Marriott Bonvoy®, globalnym programie podróżniczym Marriott International.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl