W rytmie doskonałości: nowa kampania marketingowa sojuszu Star Alliance

Sojusz Star Alliance rozpoczął kampanię wizerunkową realizowaną pod hasłem „W rytmie doskonałości”. Kampania podkreśla wzorową współpracę pomiędzy 25 wchodzącymi w jego skład przewoźnikami.
 
Nowa kampania Star Alliance koncentruje się na unikalnych wrażeniach, jakie są udziałem podróżnych, korzystających z usług różnych linii lotniczych w ramach jednej podróży. Od nadania bagażu, przez saloniki lotniskowe, po bonusy dostępne w ramach programów lojalnościowych. Kampania daje obserwatorom wgląd za kulisy lotniczego świata, pokazując działania przewoźników realizowane dla zapewnienia pasażerom pełnych harmonii i pozbawionych dyskomfortu doświadczeń.
 
 – Kampania pokazuje zaangażowanie, z jakim pełnimy rolę podmiotu umożliwiającego podróżnym bezproblemowe dotarcie do celu na pokładach samolotów należących do wielu różnych przewoźników – powiedział Renato Ramos, wiceprezes Star Alliance ds. strategii korporacyjnej. – Klienci wchodzą w interakcje głównie z naszymi liniami członkowskimi, za pośrednictwem których wprowadzamy w życie inicjatywy na poziomie całego sojuszu – od etapu odprawy bagażowej, przez dostęp do saloników lotniskowych, aż po nagrody przyznawane w ramach programów lojalnościowych. To właśnie ów idealnie skoordynowany rytm naszych wspólnych działań jest czynnikiem wpływającym na poziom satysfakcji z usług całego sojuszu.”
 
Opatrzony inspirowanym jazzem podkładem muzycznym, główny film reklamowy kampanii pokazuje wszystkie korzyści związane z podróżą realizowaną na pokładach różnych, należących do Star Alliance linii. Poszczególne sceny ilustrują kluczowe momenty w całym doświadczeniu klienta – od rezerwacji biletu, przez obsługę na lotnisku i dostępność połączeń przesiadkowych, aż po programy lojalnościowe. Film pt. „W rytmie doskonałości” zrealizowano w portach lotniczych Tokyo Narita International Airport oraz Singapore Changi Airport.
Za projekt koncepcyjny odpowiada partner kreatywny – agencja The Secret Little Agency (TSLA).
Za pomocą kampanii „W rytmie doskonałości” sojusz Star Alliance podkreśla znaczenie wspólnego rytmu generowanego przez idealnie skoordynowane działania swoich 25 członkowskich linii lotniczych.

 
Sieć Star Alliance została utworzona w 1997 roku jako pierwszy sojusz linii lotniczych o globalnym charakterze. Do sojusz należą następujące linie lotnicze: Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EgyptAir, Ethiopian Airlines, EVA Air, Polskie Linie Lotnicze LOT, Lufthansa, Shenzen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, Swiss, TAP Air Portugal, THAI, Turkish Airlines oraz United.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl