Dariusz Maciołek nowym prezesem Polskiej Organizacji Reklamodawców
Podczas Walnego Zgromadzenia Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR) podsumowano dotychczasową działalność POR i przeprowadzono wybory nowych władz stowarzyszenia.
Podczas obrad przeprowadzono głosowania dotyczące udzielenia absolutorium ustępującym władzom. Walne Zgromadzenie wysoko oceniło działalność organizacji. Podziękowano ustępującemu zarządowi i Elżbiecie Gorajewskiej – dyrektor zarządzającej POR.
Po zakończeniu dwuletniej kadencji dotychczasowego zarządu wybrano nowe władze organizacji. Funkcję prezesa objął Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska.
– Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyli mnie członkowie i członkinie POR. Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi. POR to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania – powiedział Dariusz Maciołek.
Na stanowisko wiceprezeski wybrano Aleksandrę Gawlas, dyrektorkę marketingu Henkel.
Nowy skład zarządu POR tworzą również: Barbara Pijanowska-Kuras, CMO, Credit Agricole, Agnieszka Durst, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego, UNIQA, Katarzyna Piwowarczyk, country marketing manager, IKEA, Tomasz Chmielewski, head of marketing, Bolton Group, Donata Wolińska, chief transformations & sustainability officer Poland & Baltic HUB, L’Oréal.
Uzupełniająco do obecnej kadencji Rady Nadzorczej POR dołączyły: Anna Dzierżędzka, CEE connections planning and media director w PepsiCo. oraz Ewa Lampart, chief marketing and communications officer, LOT Polish Airlines
Polska Organizacja Reklamodawców to jedyna, niezależna organizacja będąca głosem marketerów i reprezentująca ich interesy.
Walne Zgromadzenie POR odbyło się 6 czerwca 2025 roku w Warszawie.