Fire przejmuje Impossible Events. Karolina Kuś dołącza do zespołu
Agencja eventowa Fire ogłosiła przejęcie Impossible Events – firmy wyspecjalizowanej w obsłudze klientów z sektora technologicznego i cyberbezpieczeństwa. Działająca od pięciu lat Fire podkreśla kolejny rok wzrostu przychodów i zysków, powiększenie zespołu oraz dołączenie do portfolio nowych klientów z branży finansowej, gamingowej i medycznej.
W wyniku połączenia do Fire dołączają klienci Impossible Events, w tym Clico, Check Point, SoftNet oraz Polski Komitet Paralimpijski. Decyzja o przejęciu wpisuje się w strategię rozwoju agencji, która notuje stały wzrost przychodów i rozszerza zakres kompetencji.
– To kolejny krok w rozwoju agencji i ważny etap w budowie zintegrowanej oferty usług. Integracja z Impossible Events pozwala nam umocnić pozycję w segmencie wydarzeń dla branży technologicznej i finansowej oraz dalej podnosić jakość realizowanych projektów – mówi Michał Atlas, dyrektor zarządzający i partner Fire.
Wraz z przejęciem, do zespołu Fire dołącza Karolina Kuś, dotychczasowa właścicielka Impossible Events, która objęła stanowisko business development director. – To dla nas strategiczny krok rozwojowy, który pozwoli nam dalej podnosić jakość świadczonych usług oraz poszerzać zakres kompetencji – nie tracąc przy tym indywidualnego podejścia i zaangażowania, które od lat są fundamentem naszej pracy z klientami – podkreśla.
Fire specjalizuje się w event marketingu, experiential marketingu, influencer marketingu, marketing services oraz projektach POSM. W portfolio agencji znajdują się m.in. marki Stock Spirits Group, ING, Carlsberg Polska, Worldline oraz Orbico. Agencja niedawno dołączyła również do globalnej inicjatywy Ad Net Zero, deklarując zaangażowanie w zrównoważony rozwój branży eventowej oraz ze względu na dynamikę rozwoju otrzymała wyróżnienie w raporcie Agencje Eventowe 2025 magazynu Media Marketing Polska. – Wyróżnienie MMP odbieramy jako potwierdzenie, że nasze projekty powstają dzięki silnemu, zaangażowanemu zespołowi. W Fire stawiamy na ludzi – ich energię, różnorodność i współpracę. To właśnie ten czynnik napędza nasz rozwój – mówi Tomasz Dworak, client service director i partner w Fire.
Ostatnio Fire zrealizowała m.in. strefę ING na festiwalach ING Silesia Beats i Green Festival, przedpremierowy hands-on event gry Dying Light: The Beast czy Pop-Up Store Martens w Pasażu Wiecha.