Fire przejmuje Impossible Events. Karolina Kuś dołącza do zespołu

Tomasz Dworak, client service director – partner, Karolina Kuś, business development director, Michał Atlas, managing director – partner w agencji Fire
Na zdjęciu: Tomasz Dworak, client service director – partner, Karolina Kuś, business development director, Michał Atlas, managing director – partner w agencji Fire

Agencja eventowa Fire ogłosiła przejęcie Impossible Events – firmy wyspecjalizowanej w obsłudze klientów z sektora technologicznego i cyberbezpieczeństwa. Działająca od pięciu lat Fire podkreśla kolejny rok wzrostu przychodów i zysków, powiększenie zespołu oraz dołączenie do portfolio nowych klientów z branży finansowej, gamingowej i medycznej.

W wyniku połączenia do Fire dołączają klienci Impossible Events, w tym Clico, Check Point, SoftNet oraz Polski Komitet Paralimpijski. Decyzja o przejęciu wpisuje się w strategię rozwoju agencji, która notuje stały wzrost przychodów i rozszerza zakres kompetencji.
– To kolejny krok w rozwoju agencji i ważny etap w budowie zintegrowanej oferty usług. Integracja z Impossible Events pozwala nam umocnić pozycję w segmencie wydarzeń dla branży technologicznej i finansowej oraz dalej podnosić jakość realizowanych projektów – mówi Michał Atlas, dyrektor zarządzający i partner Fire.
 
Wraz z przejęciem, do zespołu Fire dołącza Karolina Kuś, dotychczasowa właścicielka Impossible Events, która objęła stanowisko business development director. – To dla nas strategiczny krok rozwojowy, który pozwoli nam dalej podnosić jakość świadczonych usług oraz poszerzać zakres kompetencji – nie tracąc przy tym indywidualnego podejścia i zaangażowania, które od lat są fundamentem naszej pracy z klientami – podkreśla. 

Fire specjalizuje się w event marketingu, experiential marketingu, influencer marketingu, marketing services oraz projektach POSM. W portfolio agencji znajdują się m.in. marki Stock Spirits Group, ING, Carlsberg Polska, Worldline oraz Orbico. Agencja niedawno dołączyła również do globalnej inicjatywy Ad Net Zero, deklarując zaangażowanie w zrównoważony rozwój branży eventowej oraz ze względu na dynamikę rozwoju otrzymała wyróżnienie w raporcie Agencje Eventowe 2025 magazynu Media Marketing Polska. – Wyróżnienie MMP odbieramy jako potwierdzenie, że nasze projekty powstają dzięki silnemu, zaangażowanemu zespołowi. W Fire stawiamy na ludzi – ich energię, różnorodność i współpracę. To właśnie ten czynnik napędza nasz rozwój – mówi Tomasz Dworak, client service director i partner w Fire.
Ostatnio Fire zrealizowała m.in. strefę ING na festiwalach ING Silesia Beats i Green Festival, przedpremierowy hands-on event gry Dying Light: The Beast czy Pop-Up Store Martens w Pasażu Wiecha. 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl