Beroe Sense nowym klientem agencji Creative Brand Stories
Beroe Sense wchodzi na polski rynek ze wsparciem agencji Creative Brand Stories. Marka profesjonalnych preparatów dla kosmetologów stawia na strategiczną komunikację PR i działania wizerunkowe skierowane do środowiska ekspertów, by zbudować rozpoznawalność i wiarygodność wśród specjalistów branży beauty. Elementem tych działań będzie także event .
Beroe Sense to marka preparatów do pielęgnacji profesjonalnej. W jej ofercie znajdują się produkty do zabiegów kosmetologicznych, oparte na synergii biotechnologii i składników aktywnych pochodzenia naturalnego. Marka kieruje swoje rozwiązania do specjalistów poszukujących skutecznych, a jednocześnie bezpiecznych i świadomych formuł wspierających zdrowie skóry.
W ramach współpracy agencja Creative Brand Stories odpowiada za opracowanie koncepcji komunikacyjnej, działania PR oraz organizację eventu skierowanego do środowiska kosmetologów. Wydarzenie będzie łączyć to, co klasyczne z tym, co nowoczesne – tak jak idea marki Beroe Sense, balansująca pomiędzy tradycją pielęgnacji a innowacyjnością technologii.
– Zależy nam, by poprzez event nie tylko zaprezentować produkty marki, ale przede wszystkim zbudować emocjonalne doświadczenie i przestrzeń do wymiany wiedzy między ekspertami – mówi Paula Glanc, PR manager w Creative Brand Stories. – To moment, w którym brand może realnie opowiedzieć o swoich wartościach, filozofii i misji w sposób spójny z jej z charakterem i kierunkiem rozwoju – nowocześnie, a zarazem w pełni profesjonalnie.
Jak informuje Creative Brand Stories, event będzie przedstawieniem wartości marki w formie przemyślanego doświadczenia, nawiązującego do jej hiszpańskich korzeni. Koncepcja wydarzenia opiera się na celebracji zmysłów i emocji, które towarzyszą rytuałom pielęgnacyjnym. Goście będą mogli poczuć filozofię Beroe Sense w praktyce, poprzez atmosferę, część merytoryczną i detale.
Creative Brand Stories to agencja brand experience & PR, łącząca strategie komunikacyjne, eventy i influencer marketing w spójne doświadczenia marek. Grupa obejmuje także marki Bossa Nova Events (produkcja wydarzeń) oraz Box of Stories (kreatywne wysyłki boxów).