MP Impact® 2025, czyli trzecie spotkanie liderów branży
Już 9 grudnia odbędzie się trzecia edycja wydarzenia poświęconego analizie zjawisk o istotnym wpływie na branżę spotkań i wydarzeń oraz jej rozwój – MP Impact® 2025: summit, awards, report. Podczas spotkania przeprowadzony zostanie finał konkursu MP Impact Awards® – a jurorzy i publiczność wybiorą zwycięzców.
MP Impact to spotkaniem liderów – praktyków i ekspertów poświęcone analizie sytuacji branży spotkań i wydarzeń w Polsce, trendów i zmian społeczno-gospodarczych oraz poszukiwaniu rekomendacji dotyczących wyzwań stojących przed branżą.
Misją MP Impact® jest wsparcie rozwoju branży spotkań i wydarzeń w Polsce, w oparciu o zaangażowanie działających na jej rzecz liderów. Wydarzenie poświęcone jest wymianie myśli, poglądów i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami biznesu (klienci, agencje, dostawcy usług), administracji, nauki oraz budowaniu synergii tych środowisk w celu rozwoju branży oraz działalności każdego z nich.
W programie MP Impact Summit znajdą się zagadnienia, dzięki którym podsumujemy rok 2025 i wyciągniemy wnioski, które mogą mieć wpływ na działania w kolejnym roku. Przeanalizujemy megatrendy, i ich wpływ na branżę, oraz globalne trendy branżowe. Poszukamy inspiracji i wynikających z nich praktycznych rozwiązań, które mogłyby znacząco wpłynąć na rozwój branży. Wreszcie wymienimy się doświadczeniami i opiniami pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku spotkań i wydarzeń.
Podczas debat i prelekcji omówione zostaną m.in.
- transformacja przemysłu spotkań i wydarzeń – zmiany i wyzwania 2025
- mapa trendów wg infuture.institute
- trendy a strategia Poland Convention Bureau POT
- gobalne trendy w przemyśle spotkań i wydarzeń – 10 kluczowych zjawisk 2026
- koszty, wartość i granice opłacalności w branży eventowej
- event w strategii z perspektywy klientów oraz wartość doświadczeń
- dobrostan: jak w praktyce eventowej wykorzystać najgorętszy dziś trend do budowania jakościowych relacji, dobrego klimatu i efektywności biznesowej
- odpowiedzialność za komunikację i treści podczas eventów, w świecie szumu, dezinformacji i przebodźcowania
- znaczenie muzyki i oprawy dźwiękowej w event marketingu
- realne wykorzystanie sztucznej inteligencji w event marketingu
- budowanie destynacji spotkań i strategia współpracy w regionie na podstawie doświadczeń Mazowsza
- kondycja psychiczna, jakość i rozwój w branży eventowej
Uczestnikami wydarzenia są czołowi przedstawicie kluczowych sektorów branży spotkań i wydarzeń: klienci (przedstawiciele korporacji, stowarzyszeń, instytucji, urzędów), agencje (eventowe, PCO, TMC, incentive travel), obiekty (sieci hotelowe, obiekty kongresowe, obiekty kultury, areny wielofunkcyjne), dostawcy usług (catering, transport, technika eventowe), convention bureaux i biura marketingu miejsc, naukowcy.
Wśród celów MP Impact są: profesjonalizacja i budowanie wartości branży spotkań i wydarzeń w Polsce oraz promocja tej wartości, podjęcie najważniejszych zagadnień wpływających na funkcjonowanie branży, których analiza pozwoli na lepsze dopasowanie stosowanych rozwiązań i modeli biznesowych, raport dotyczący branży spotkań i wydarzeń w 2025 oraz wypracowanie rekomendacji na kolejne miesiące jej funkcjonowania, wyróżnienie najbardziej wpływowych inicjatyw, kampanii i wydarzeń branżowych realizowanych przez podmioty działające w branży spotkań.
Wydarzenie zakończy uroczystość, podczas której zostaną ogłoszeni laureaci trzeciej edycji konkursu MP Impact Awards®.
Trzecia edycja MP Impact® odbędzie się 9 grudnia w Centrum Nauki Kopernik – Pracowni Przewrotu Kopernikańskiego w Warszawie.
Osoby zainteresowane udziałem w wydarzeniu prosimy o kontakt: biuro@meetingplanner.pl
www.mpimpact.pl