Wypromuj Polskę na YouTube.com

Chopin the course
Na zdjęciu: Chopin the course

Agencja Max Weber/ Young & Rubicam Brands jest organizatorem konkursu  na realizację krótkiego filmu promującego Polskę.


Inicjatywa towarzyszy kampanii „Chopin. The Course”. Aby wziąć udział w konkursie należy za pośrednictwem YouTube.com przesłać krótki film na temat walorów miasta, regionu lub całego kraju. Forma oraz scenariusz materiału jest dowolny. Wszystkie filmy zostaną zamieszczone w serwisie YouTube.com i poddane ocenie przez internautów. Twórcy trzech najwyżej ocenionych filmów otrzymają jako nagrody kamery full HD Praktica.


Konkurs rozpoczął się 23 września. Kampanię „Chopin. The Course” zaplanowała i realizowała agencja Young & Rubicam na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej. Agencja wygrała dwa przetargi publiczne ogłoszone przez POT – na koncepcję oraz realizację tego przedsięwzięcia. W ramach tej kampanii, w internecie działał m. in. fan page na Facebook’u.


Codziennie pojawiały się tam wieści z pokładu żaglowca „Fryderyk Chopin” i portów w siedmiu krajach Europy, które statek odwiedził podczas trzymiesięcznego rejsu.  W portach odbywało się szereg eventów promujących nasz kraj, zwłaszcza pod kątem atrakcji turystycznych. Ich zwieńczeniem był rekord Guinnessa w liczbie osób tańczących Poloneza, ustanowiony 12 września w Londynie.

 

źródło: Young & Rubicam Brands
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl