Sound of Music w Grupie NCF
Zespół agencji eventowej Sound of Music stworzył dział eventowy w firmir NCF Group. Specjalizująca się w w przygotowaniu i realizacji projektów z zakresu marketingu bezpośredniego oraz shopper marketingu NCF poszerza kopetencje i wprowadza event do swojej oferty.
Nowym działem eventu w NCF zarządza Katarzyna Boszko, wcześniej dyrektor ds. rozwoju w Sound of Music. Ze względu na skomplikowaną sytuację prawną firma Sound of Music nie prowadzi działalności operacyjnej.
NCF specjalizująca się dotąd w marketingu bezpośrednim, zyskała know-how, który pozwolić ma rozszerzyć wachlarz usług o kreację i realizację eventów. Zdaniem zarządu NCF podjęte kroki wpisują się w strategię rozwoju spółki.
– Siła i rozpoznowalność Sound of Music w branży eventowej wynika przede wszystkim z jej świeżych i oryginalnych kreacji oraz ze zgranego i doświadczonego zespołu. Zdobycie tak ważnego kapitału umożliiwiło nam stworzenie jednej z najbardziej kompleksowych ofert na rynku w zakresie wsparcia sprzedaży – powiedział Jan Karaszewski, prezes NCF.
W portfolio Sound of Music znajdują się wydarzenia m.in. dla Iberia Motor Company, Hawlett-Pacard, AccelorMittal, Intel, Bank PKO SA, Credit Agricole, Carlsberg Polska, Kompania Piwowarska, Nissan, Citroen Polska, czy Getin Bank. W najlepszym okresie agencja przeprowadzała ponad 100 eventów rocznie.
Obecnie usługi NCF obejmują promocję w punkcie sprzedaży, eventy, produkcję i logistykę materiałów POS, konkursy i programy konsumenckie, aktywacje konsumenckie w internecie i mediach społecznościowych oraz działania komunikacyjne B2B. Założona w 2002 roku agencja NCF działa w ramach notowanej na giełdzie spółki United SA. Pod szyldem NCF dotychczas realizowane były projekty dla takich marek jak: L’Oreal, Lancome, Bacardi-Martini, Nemiroff, Finlandia, Rossmann, Zdrovit, Fiat, Mlekpol czy Warka. W pierwszym półroczu 2013 roku przychody Grupy United przekroczyły 6 mln zł.