Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka zakładają Brave Hearts
Marzena Witczyńska wraz z Katarzyną Głowacka założyły agencję oferującą usługi z zakresu marketingu, wsparcia sprzedaży i PR. Jak podkreślają, mocną stroną Brave Hearts są działania z obszaru experience & event marketingu. Założycielki firmy ostatnio związane były z agencją McCann Worldgroup.
Poprzednio Marzena Witczyńska jako dyrektor w agencji McCann Worldgroup prowadziła zbudowany przez siebie dział eventów i projektów specjalnych. Katarzyna Głowacka pełniła w nim funkcję senior creative managera. Duet założycielski pracuje razem od sześciu lat. Wcześniej w agencji Mea Group, gdzie Witczyńska była dyrektorem zarządzającym. Zespół ma 9-letnie doświadczenie we współpracy z takimi klientami jak np.: Samsung Electronics Polska, Douglas Polska, Totalizator Sportowy. Wśród projektów realizowanych w przeszłości z udziałem zespołu są: Fifa Worldcup Trophy Tour by Coca Cola, polskie premiery flagowych produktów Samsung (Galaxy S3, S4, UHD S9, Ativ), Kobieca strona Samsung (projekt Pięknie Proste), Szczyt Gospodarczy Polska-Ukraina.
– Odważne i odpowiedzialne decyzje, poświęcenie i walka o jak najlepszy rezultat są czymś, za co najbardziej cenią nas klienci – mówi Katarzyna Głowacka, creative director w Brave Hearts. – Mamy już pierwsze sygnały, że połączenie naszych cech wraz z dynamicznym działaniem jest tym, czego oczekują klienci. Jednocześnie obca jest nam apatia właściwa dużym organizacjom o rozbudowanej strukturze – dodaje Marzena Witczyńska, CEO agencji. – Nasze założenia konsultowaliśmy z największymi klientami i co bardzo nas cieszy, pierwsze briefy przyszły jeszcze w trakcie organizacji prawnej firmy – mówi Witczyńska.
W pierwszym miesiącu działalności agencja zrealizowała projekty dla dwóch klientów z branży energetycznej i technologicznej. Kolejne umowy są obecnie negocjowane. – Najpóźniej pod koniec wakacji rozpoczniemy rekrutację do działów produkcji i obsługi klienta – zaznacza Witczyńska.