Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka zakładają Brave Hearts

Marzena Witczyńska, CEO Brave Hearts
Marzena Witczyńska, CEO Brave Hearts
Katarzyna Głowacka, creative director Brave Hearts
Katarzyna Głowacka, creative director Brave Hearts

Marzena Witczyńska wraz z Katarzyną Głowacka założyły agencję oferującą usługi z zakresu marketingu, wsparcia sprzedaży i PR. Jak podkreślają, mocną stroną Brave Hearts są działania z obszaru experience & event marketingu. Założycielki firmy ostatnio związane były z agencją McCann Worldgroup.
 

Poprzednio Marzena Witczyńska jako dyrektor w agencji McCann Worldgroup prowadziła zbudowany przez siebie dział eventów i projektów specjalnych. Katarzyna Głowacka pełniła w nim funkcję senior creative managera. Duet założycielski pracuje razem od sześciu lat. Wcześniej w agencji Mea Group, gdzie Witczyńska była dyrektorem zarządzającym. Zespół ma 9-letnie doświadczenie we współpracy z takimi klientami jak np.: Samsung Electronics Polska, Douglas Polska, Totalizator Sportowy. Wśród projektów realizowanych w przeszłości z udziałem zespołu są: Fifa Worldcup Trophy Tour by Coca Cola, polskie premiery flagowych produktów Samsung (Galaxy S3, S4, UHD S9, Ativ), Kobieca strona Samsung (projekt Pięknie Proste), Szczyt Gospodarczy Polska-Ukraina.
– Odważne i odpowiedzialne decyzje, poświęcenie i walka o jak najlepszy rezultat są czymś, za co najbardziej cenią nas klienci – mówi Katarzyna Głowacka, creative director w Brave Hearts. – Mamy już pierwsze sygnały, że połączenie naszych cech wraz z dynamicznym działaniem jest tym, czego oczekują klienci. Jednocześnie obca jest nam apatia właściwa dużym organizacjom o rozbudowanej strukturze – dodaje Marzena Witczyńska, CEO agencji. – Nasze założenia konsultowaliśmy z największymi klientami i co bardzo nas cieszy, pierwsze briefy przyszły jeszcze w trakcie organizacji prawnej firmy – mówi Witczyńska.
W pierwszym miesiącu działalności agencja zrealizowała projekty dla dwóch klientów z branży energetycznej i technologicznej. Kolejne umowy są obecnie negocjowane. – Najpóźniej pod koniec wakacji rozpoczniemy rekrutację do działów produkcji i obsługi klienta – zaznacza Witczyńska.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl