Master Brand Group – nowa agencja na rynku eventowym

Powołana na początku maja 2014 roku agencja Master Brand Group w swojej strategii stawia na dywersyfikację portfolio usług. Consultingowy charakter jej działań ma być odpowiedzią na obecną sytuację w branży.
Strategia spółki zakłada trzy główne filary działalności. Pierwszym mają być szkolenia dla firm zainteresowanych usprawnieniem lub wprowadzeniem działań marketingowych związanych z procesami wdrożenia akcji specjalnych i eventów. Szkolenia obejmować mają zarówno kwestie związane z merytoryką przygotowania skutecznych briefów dla agencji, jak i umiejętności analizy i oceny spływających z rynku ofert.
Master Brand Group zamierza przygotowywać managerów po stronie swoich klientów do projektowania i kompleksowej współpracy z agencjami eventowymi oraz koordynacji poszczególnych wydarzeń.
Jednocześnie firma chce świadczyć consulting klientom w kwestiach optymalizacji działań i kosztów w dziedzinie marketingu bezpośredniego. Założeniem jest, że oferując outsourcing ekspertów w dziedzinie organizacji eventów, pozwoli swoim partnerom na zamianę kosztów stałych związanych z dotychczasowym zatrudnieniem odpowiednich specjalistów na koszty zmienne, utrzymując jednocześnie najwyższą jakość realizacji stałych lub czasowych działań.
Wzrostowa tendencja rynku eventowego powoli wraca do poziomu aktywności sprzed kilku lat. Konsolidując zatem wiedzę i doświadczenia z nim związane, w procesie tworzenia nowej spółki uwzględniliśmy obecną, ciągłą kompresję budżetów marketingowych. Dlatego też strategia naszej firmy zakłada wdrożenie działań mających na celu optymalizacje kosztów naszych klientów – mówi Anna Andrych, prezes zarządu Master Brand Group Sp. z o.o. i założyciel firmy.
Master Brand Grup zamierza równocześnie rozwijać projekty z dziedziny multieventów.
Jak informują założyciele firmy, własne i zewnętrzne koncepcje wymagające wielokanałowego finansowania, dzięki planowanemu rozwojowi, stworzą na rynku nowy wyspecjalizowany segment wielobrandowych akcji promocyjnych, redukujących koszty poszczególnych partnerów. Akcje te opierać się będą również na szerokiej współpracy z mediami. Dzięki temu zasięg działań i komunikacji optymalizował będzie efekt marketingowy i wizerunkowy.
Master Brand Group należy do grupy firm realizujących działania marketingowe i wsparcie sprzedaży. Pracą agencji pokieruje Anna Andrych, która posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Była związana m.in. z agencją Prowokator, wydawnictwem G+J, Ostatnio zarządzała Dent-a-Medical SA.
W nowej firmie zamierza też wykorzystywać wiedzę związaną ze specyfiką pracy mediów.
Obecnie firma pracuje nad realizacją projektu dla podmiotu operującego na polskim rynku FMCG.