Warsztaty MPI: Personal branding z Markiem Parzydło

MPI Poland Club zaprasza na warsztat budowania marki osobistej. Temat warsztatu, który odbędzie się w Warszawie, to „Marka osobista – zdobywaj zaufanie i inwestuj w reputację”.

Spotkanie MPI Poland odbędzie się 24 września w Studiu Skandal w Warszawie. Warsztaty poprowadzi Marek Parzydło, CEO Personal Brand Institute. Jak tłumaczy „żyjemy w czasach, w których firmy i ludzie funkcjonujący na konkurencyjnych rynkach wyróżniają się umiejętnością komunikowania swoich historii, wartości, kompetencji, które składają się na fundamenty silnych marek. Jeśli uznamy, że każdy z nas wywołuje w umysłach ludzi ze swojego otoczenia zawodowego jakieś skojarzenia, emocje, to zgodzimy się, że każdy z nas jest marką. Pytanie, jaką? Marka osobista to koncepcja, która pozwala tym procesem postrzegania nas zarządzać zgodnie z przemyślaną wizją siebie. Siebie jako szefa, specjalisty, pracownika lub jako wartościowego i szczęśliwego człowieka”.
Warsztaty zaplanowane są z myślą o osboach, które pracują nad koncepcją i strategią kariery zawodowej, poszukują „pomysłu na siebie”, rozwijają sieć relacji zawodowych opartych na reputacji, chcą zwiększyć swój wpływ na otoczenie i odnosić sukcesy dzięki silnej marce osobistej.
Podczas spotkania poruszone zostaną następujące zagadnienia: Rola samoświadomości i przekonań na swój temat - od czego i jak zacząć proces budowania marki?, Architektura i budowanie marki osobistej - z czego składa się marka i jak to w praktyce ogarnąć? oraz Pozycjonowanie i komunikacja marki – jak budować dobrą opinię u ludzi, na których nam zależy?
Członkowie MPI mogą wziąć udział w warsztatach bezpłatne, osoby niezrzeszone płacą za udział 499 zł, niezrzeszenie studenci – 150 zł. Dla pracowników firm, które mają swojego przedstawiciela w MPI Poland Club, została przygotowana specjalna oferta – udział w cenie 150 zł.
REJESTRACJA

O prowadzącym:
Marek Parzydło, CEO Personal Brand Institute. Personal brand coach. Executive coach. Trener biznesu. Doradca strategiczny i ekspert w obszarze marketingu, zarządzania, innowacji, przywództwa. Absolwent Wydziału Socjologii UW. Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami i zespołami ludzkimi w innowacyjnym środowisku nowych technologii i mediów. Odpowiadał za rozwój nowych produktów, usług i akwizycje m.in. w Grupie Onet, Grupie TVN i Grupie Agora. CEO Goldbach Poland, lidera reklamy internetowej w Polsce i członek międzynarodowego zarządu OpBoard Goldbach Group w Zurichu. Prywatnie mąż Joanny, ojciec Janka i Olka, miłośnik gitar elektrycznych i maratończyk.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl