Warsztaty MPI: Personal branding z Markiem Parzydło

MPI Poland Club zaprasza na warsztat budowania marki osobistej. Temat warsztatu, który odbędzie się w Warszawie, to „Marka osobista – zdobywaj zaufanie i inwestuj w reputację”.
Spotkanie MPI Poland odbędzie się 24 września w Studiu Skandal w Warszawie. Warsztaty poprowadzi Marek Parzydło, CEO Personal Brand Institute. Jak tłumaczy „żyjemy w czasach, w których firmy i ludzie funkcjonujący na konkurencyjnych rynkach wyróżniają się umiejętnością komunikowania swoich historii, wartości, kompetencji, które składają się na fundamenty silnych marek. Jeśli uznamy, że każdy z nas wywołuje w umysłach ludzi ze swojego otoczenia zawodowego jakieś skojarzenia, emocje, to zgodzimy się, że każdy z nas jest marką. Pytanie, jaką? Marka osobista to koncepcja, która pozwala tym procesem postrzegania nas zarządzać zgodnie z przemyślaną wizją siebie. Siebie jako szefa, specjalisty, pracownika lub jako wartościowego i szczęśliwego człowieka”.
Warsztaty zaplanowane są z myślą o osboach, które pracują nad koncepcją i strategią kariery zawodowej, poszukują „pomysłu na siebie”, rozwijają sieć relacji zawodowych opartych na reputacji, chcą zwiększyć swój wpływ na otoczenie i odnosić sukcesy dzięki silnej marce osobistej.
Podczas spotkania poruszone zostaną następujące zagadnienia: Rola samoświadomości i przekonań na swój temat - od czego i jak zacząć proces budowania marki?, Architektura i budowanie marki osobistej - z czego składa się marka i jak to w praktyce ogarnąć? oraz Pozycjonowanie i komunikacja marki – jak budować dobrą opinię u ludzi, na których nam zależy?
Członkowie MPI mogą wziąć udział w warsztatach bezpłatne, osoby niezrzeszone płacą za udział 499 zł, niezrzeszenie studenci – 150 zł. Dla pracowników firm, które mają swojego przedstawiciela w MPI Poland Club, została przygotowana specjalna oferta – udział w cenie 150 zł.
REJESTRACJA
O prowadzącym:
Marek Parzydło, CEO Personal Brand Institute. Personal brand coach. Executive coach. Trener biznesu. Doradca strategiczny i ekspert w obszarze marketingu, zarządzania, innowacji, przywództwa. Absolwent Wydziału Socjologii UW. Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami i zespołami ludzkimi w innowacyjnym środowisku nowych technologii i mediów. Odpowiadał za rozwój nowych produktów, usług i akwizycje m.in. w Grupie Onet, Grupie TVN i Grupie Agora. CEO Goldbach Poland, lidera reklamy internetowej w Polsce i członek międzynarodowego zarządu OpBoard Goldbach Group w Zurichu. Prywatnie mąż Joanny, ojciec Janka i Olka, miłośnik gitar elektrycznych i maratończyk.