endorfina events nagrodzona w KTR. Nowa kategoria PR&Event w konkursie
Pomysł pływającej sceny, zrealizowany przez endorfina events w ramach festiwalu H&M loves Music, został wyróżniony w konkursie kreacji reklamowej – KTR. Srebro w debiutującej w tym roku kategorii PR&Event to kolejne po MP Power Awards wyróżnienie dla endorfiny za ten wyjątkowy projekt. W ramach konkursu wyróżniono lub nominowano kilkanaście projektów w kategorii PR&Event.
Agencja endorfina events otrzymała srebro w kategorii PR&Event, podkategorii B2C Event za koncepcję zrealizowaną dla marki H&M w ramach projektu H&M loves music – cykl otwartych dla stołecznej publiczności koncertów odbywających się w każdy czerwcowy weekend 2015 roku. Co drugi tydzień scena cumowała przy prawym bądź przy lewym brzegu Wisły przyciągając fanów muzyki. Był to pierwszy w pełni outdoorowy projekt na Wiśle, który aktywizował mieszkańców do spędzania czasu nad tętniącą życiem rzeką.
Brąz w potkategrii B2C otrzymał projekt Kino Allegro (DDB&Tribal, XS-Events dla Allegro). Objazdowe Kino Allegro, w którym widzowie byli zachęcani do korzystania z telefonów. Podczas seansu każdy mógł kupić produkt z kultowego filmu oraz cieszyć się zaletami kina plenerowego. Biletem wstępu była mobilna aplikacja Allegro. Dostarczając rozrywkę, agencja zaznajomiła widzów z podstawowymi funkcjami aplikacji.
W tej samej podkategorii (B2C Event) nominację otrzymał projekt PGE Monkeylectric Pro (K2 dla PGE Polska Grupa Energetyczna SA) – wykorzystanie nośnika Monkeylectric Pro, który pozwala na generowanie zarówno statycznego, jak i ruchomego kolorowego obrazu na kołach roweru. W ten niestandardowy sposób zostało zaprezentowane hasło reklamowe marki PGE: „Prąd jak prąd – tylko tańszy!”.
Brąz w kategorii PR&Event, podkategorii B2B Event otrzymał projekt Grand Prix 2.0 16 Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars zrealizowany przez Walk Events dla Mercedes-Benz Polska – spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars, zrealizowane w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton które było znakomitą okazją dla sprzedawców do bliższego zapoznania się z nowymi produktami.
W kategorii PR&Event podkategorii Best Experience Event jury KTR przyznało nominacje kilku projektom:
- Projekt Zapora (Scholz & Friends Warszawa dla PGE Polska Grupa Energetyczna SA) – promujący Bieszczady i ekologiczną energię, ekologiczny mural na zaporze w Solinie stworziny wyłącznie przy pomocy wody.
- Theraflu Thermoscanner (Saatchi & Saatchi Poland / Interactive Solutions dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare) – interaktywny nośnik reklamowy mierzący gorączkę – jeden z pierwszych objawów grypy. Theraflu Thermoscanner pozwalał też na zrobienie sobie thermo-selfie i wysłanie go znajomym
- Sekret (Mccann WorldGroup dla Fundacji Dzieci Niczyje) – kampania, wokół problemu. jakim jest wykorzystanie seksualne nieletnich oparta na spocie, wyemitowanym w bloku poprzedzającym seans kinowy.
- IKEA Kuchnia Spotkań (Garden of Words dla IKEA Retail Sp. z o. o. – w dwupoziomowym lokalu, w Warszawie, można bezpłatnie zorganizować spotkanie, gotując, spędzić wspólnie czas. Przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, dla których wspólne gotowanie i jedzenie jest pretekstem do spędzania czasu z bliskimi oraz miłych doznań na co dzień.
- Kolęda o uchodźcach (Grey Group, Cohn & Wolfe dla Refugee.pl) – akcja przeprowadzona w kościele, mająca za zadanie uświadomić Polakom, że odmowa w udzieleniu pomocy uchodźcom z Bliskiego Wschodu jest tym samym, co odmowa w udzieleniu pomocy Świętej Rodzinie, która w historii wiary chrześcijańskiej tak samo musiała szukać schronienia poza granicami swojego kraju.
Konkurs KTR, którego celem jest wyróżnienie najciekawszych prac budujących krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce, miał swój finał w czasie odbywającej się 24 maja gali. Podczas gali wręczono ogółem 181 nagród, w tym 33 złote, 62 srebrnych i 86 brązowych. Najwięcej nagród przyznano w kategoriach Digital & Mobile (32), Warsztat Audio/Video (29), Design (22), Active Advertising (21), Media (19).