endorfina events nagrodzona w KTR. Nowa kategoria PR&Event w konkursie

Pomysł pływającej sceny, zrealizowany przez endorfina events w ramach festiwalu H&M loves Music, został wyróżniony w konkursie kreacji reklamowej – KTR. Srebro w debiutującej w tym roku kategorii PR&Event to kolejne po MP Power Awards wyróżnienie dla endorfiny za ten wyjątkowy projekt. W ramach konkursu wyróżniono lub nominowano kilkanaście projektów w kategorii PR&Event.

Agencja endorfina events otrzymała srebro w kategorii PR&Event, podkategorii B2C Event za koncepcję zrealizowaną dla marki H&M w ramach projektu H&M loves music – cykl otwartych dla stołecznej publiczności koncertów odbywających się w każdy czerwcowy weekend 2015 roku. Co drugi tydzień scena cumowała przy prawym bądź przy lewym brzegu Wisły przyciągając fanów muzyki. Był to pierwszy w pełni outdoorowy projekt na Wiśle, który aktywizował mieszkańców do spędzania czasu nad tętniącą życiem rzeką.

 

Brąz w potkategrii B2C otrzymał projekt Kino Allegro (DDB&Tribal, XS-Events dla Allegro). Objazdowe Kino Allegro, w którym widzowie byli zachęcani do korzystania z telefonów. Podczas seansu każdy mógł kupić produkt z kultowego filmu oraz cieszyć się zaletami kina plenerowego. Biletem wstępu była mobilna aplikacja Allegro. Dostarczając rozrywkę, agencja zaznajomiła widzów z podstawowymi funkcjami aplikacji.


W tej samej podkategorii (B2C Event) nominację otrzymał projekt PGE Monkeylectric Pro (K2 dla PGE Polska Grupa Energetyczna SA) – wykorzystanie nośnika Monkeylectric Pro, który pozwala na generowanie zarówno statycznego, jak i ruchomego kolorowego obrazu na kołach roweru. W ten niestandardowy sposób zostało zaprezentowane hasło reklamowe marki PGE: „Prąd jak prąd – tylko tańszy!”.

 


Brąz w kategorii PR&Event, podkategorii B2B Event otrzymał projekt Grand Prix 2.0 16 Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars zrealizowany przez Walk Events dla Mercedes-Benz Polska – spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars, zrealizowane w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton które było znakomitą okazją dla sprzedawców do bliższego zapoznania się z nowymi produktami.

 

 

W kategorii PR&Event podkategorii Best Experience Event jury KTR przyznało nominacje kilku projektom:

  • Projekt Zapora (Scholz & Friends Warszawa dla PGE Polska Grupa Energetyczna SA) – promujący Bieszczady i ekologiczną energię, ekologiczny mural na zaporze w Solinie stworziny wyłącznie przy pomocy wody.
  • Theraflu Thermoscanner (Saatchi & Saatchi Poland / Interactive Solutions dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare) – interaktywny nośnik reklamowy mierzący gorączkę – jeden z pierwszych objawów grypy. Theraflu Thermoscanner pozwalał też na zrobienie sobie thermo-selfie i wysłanie go znajomym
  • Sekret (Mccann WorldGroup dla Fundacji Dzieci Niczyje) – kampania, wokół problemu. jakim jest wykorzystanie seksualne nieletnich oparta na spocie, wyemitowanym w bloku poprzedzającym seans kinowy.
  • IKEA Kuchnia Spotkań (Garden of Words dla IKEA Retail Sp. z o. o. – w dwupoziomowym lokalu, w Warszawie, można bezpłatnie zorganizować spotkanie, gotując, spędzić wspólnie czas. Przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, dla których wspólne gotowanie i jedzenie jest pretekstem do spędzania czasu z bliskimi oraz miłych doznań na co dzień.
  • Kolęda o uchodźcach (Grey Group, Cohn & Wolfe dla Refugee.pl) – akcja przeprowadzona w kościele, mająca za zadanie uświadomić Polakom, że odmowa w udzieleniu pomocy uchodźcom z Bliskiego Wschodu jest tym samym, co odmowa w udzieleniu pomocy Świętej Rodzinie, która w historii wiary chrześcijańskiej tak samo musiała szukać schronienia poza granicami swojego kraju.


Konkurs KTR, którego celem jest wyróżnienie najciekawszych prac budujących krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce, miał swój finał w czasie odbywającej się 24 maja gali. Podczas gali wręczono ogółem 181 nagród, w tym 33  złote, 62 srebrnych i 86 brązowych. Najwięcej nagród przyznano w kategoriach Digital & Mobile (32), Warsztat Audio/Video (29), Design (22), Active Advertising (21), Media (19).

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl