Danone realizuje program aktywizacji sprzedaży z InDreams

Do portfela klientów w obszarze aktywizacji sprzedaży agencji InDreams dołączył Danone. Program o nazwie Top Dan skierowany jest do kluczowych dystrybutorów.
 

Głównym założeniem programu jest wsparcie realizacji celów biznesowych oraz wzmocnienie relacji partnerskich. Program ma umożliwić zarządzanie sprzedażą na określonych poziomach oraz bieżącą ocenę jego wyników.
Jak podkreślają realizatorzy programu, dzięki innowacyjnej formule uczestnicy mają szansę na wygranie nagród, które zostały tak dobrane, aby efektywnie wzmacniały motywację. Partnerem programu jest marka BMW. Dzięki formule car-upgrade najlepsi z najlepszych będą mogli przeżyć wyjątkowe emocje za kierownicą samochodów klasy premium.
Dodatkowym elementem w programie jest elektroniczna portmonetka, a każda sprzedaż produktu Danone pozwala na zbieranie środków, które można wymienić na ciekawe nagrody. W ramach działań, na dalszym etepie projektu planowana jest organizacja incentive travel.
Program został uruchomiony w listopadzie tego roku.
To, obok Coca-Cola, Unilever, Kompania Piwowarska kolejny duży Klient z branży FMCG, który korzysta z systemu aktywizacji sprzedaży InDreams.


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl