Danone realizuje program aktywizacji sprzedaży z InDreams
Do portfela klientów w obszarze aktywizacji sprzedaży agencji InDreams dołączył Danone. Program o nazwie Top Dan skierowany jest do kluczowych dystrybutorów.
Głównym założeniem programu jest wsparcie realizacji celów biznesowych oraz wzmocnienie relacji partnerskich. Program ma umożliwić zarządzanie sprzedażą na określonych poziomach oraz bieżącą ocenę jego wyników.
Jak podkreślają realizatorzy programu, dzięki innowacyjnej formule uczestnicy mają szansę na wygranie nagród, które zostały tak dobrane, aby efektywnie wzmacniały motywację. Partnerem programu jest marka BMW. Dzięki formule car-upgrade najlepsi z najlepszych będą mogli przeżyć wyjątkowe emocje za kierownicą samochodów klasy premium.
Dodatkowym elementem w programie jest elektroniczna portmonetka, a każda sprzedaż produktu Danone pozwala na zbieranie środków, które można wymienić na ciekawe nagrody. W ramach działań, na dalszym etepie projektu planowana jest organizacja incentive travel.
Program został uruchomiony w listopadzie tego roku.
To, obok Coca-Cola, Unilever, Kompania Piwowarska kolejny duży Klient z branży FMCG, który korzysta z systemu aktywizacji sprzedaży InDreams.