Czterdzieści cztery drużyny branżowe wystartowały w bowlingowym turnieju B2Beat
Już po raz drugi przedstawiciele branży eventowej, reklamowej i mediów spotkali się w Hulakula Rozrywkowym Centrum Miasta w Warszawie. Wśród atrakcji programu był między innymi turniej bowlingowy.
Wzięły w nim udział 44 drużyny, czyli o 14 więcej niż przed rokiem. Najlepszy w branży okazał się w tym roku zespół HoReCup AICR (założony przez agencję eTravel), który wygrał voucher na kwotę 10 tys. zł. Miejsce drugie zdobyli ex aequo ubiegłoroczni mistrzowie z agencji New Look Advertising oraz drużyna agencji Tomascon. Miejsce trzecie przypadło drużynie OOH Star Event z OOH event i Star Event.
– Bardzo się cieszymy, że Branżowy Turniej Bowlingowy cieszy się tak dużym i rosnącym zainteresowaniem. Przygotowujemy to wydarzenie z myślą o osobach, które zawodowo zajmują się eventami i ich liczny udział jest dla nas wyjątkowym dowodem uznania. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i mamy nadzieję, że nasze wydarzenie „B2Beat… branża spotyka się w Hulakula” już na stałe wpisze się w kalendarze imprez branży eventowej – podkreśla Bogumił George, prezes BMG Entertainment.
Wieczór poprowadził dziennikarz radia Eska Krzysztof „Jankes” Jankowski. W programie znalazły się koncerty wzbogacone o wizualne efekty specjalne. Wśród ogni i dymów swój materiał zaprezentowali artyści wytwórni Gorgo Music: zwycięzca programu Twoja twarz brzmi znajomo – Filip Lato, który przedpremierowo wykonał wybrany repertuar z debiutanckiego albumu, oraz wyjątkowa formacja kobieca – Zouzy. Na gości przez cały wieczór czekały także różnorodne aktywności eventowe, jak m.in. laserowy paintball, warsztaty barmańskie, VR, escape room, armwrestling z Mistrzem Polski, zawody w najsilniejszym uderzeniy, basketball czy wyścigi VR.
Organizator wydarzenia było Hulakula Rozrywkowe Centrum Miasta, a partnerem branżowym MeetingPlanner.pl.