MyPlace realizatorem jubileuszu 95-lecia Banku Gospodarstwa Krajowego
Agencja MyPlace wygrała przetarg ogłoszony przez Bank Gospodarstwa Krajowego dotyczący kompleksowej obsługi kreatywnej oraz organizacji wydarzeń jubileuszowych z okazji 95-lecia banku.
W przetargu złożonych zostało 12 ofert. Pozostałe oferty złożyli: Ayahuasca Tomasz Wysokiński i Fluo (wspólnie), Plej, Rebelia Media, Bespoke, Smartes Heards Marek Zawada i Windmill (konsorcjum), Marketing House Poland, Mediacap, El Padre, A&A Agencja, Ibento oraz Goody Andrzej Nowak.
Agencja MyPlace otrzymała w sumie 84,61 punkta. Kryterium oceny ofert była w 40 procentach cena, a w 60 procentach – koncepcja kreatywna wydarzeń, na którą składała się – aranżacja przestrzeni, zespół wokalny, zespół muzyczny oraz projekt zaproszeń.
Zwycięska oferta opiewała na kwotę 929 695 zł. Najdroższa oferta została złożona przez Marketing House Poland miała wartość – 1 079 696,50 zł, najtańsza, którą złożyła agencja A&A – 669 707,33 zł.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza, która została rozstrzygnięta, dotyczy kompleksowej obsługi wydarzeń organizowanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego, w tym opracowanie koncepcji wydarzeń, konferencji i eventów oraz ich organizacja i koordynacja zgodnie z wypracowanym wspólnie z BGK scenariuszem i harmonogramem.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w 2019 roku, w tym Gali Jubileuszowej z okazji 95-lecia BGK dla klientów strategicznych. Uroczysta gala dla 700 odbędzie się 16 września 2019 roku w Warszawie.
Część druga zamówienia dotyczyła kompleksowej obsługi 15 regionalnych, jubileuszowych wydarzeń dla klientów regionów banku organizowanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego od czerwca do grudnia 2019 roku, jednak w tej części postępowania nie wpłynęła żadna oferta.
Zamawiający na realizację zadań części pierwszej zamówienia przeznaczył maksymalnie 956 632,50 zł brutto, a części drugiej. – maksymalnie 2 mln zł brutto.