GetResponse i PayU łączą siły

GetResponse, polska platforma do online marketingu, nawiązała strategiczną oraz produktową współpracę z PayU – liderem płatności online, obecnym na rynku od 2006 roku.

GetResponse oraz PayU mają wspólny cel na rynku polskim: wspieranie polskich przedsiębiorstw, by mogły efektywnie zwiększać sprzedaż swoich produktów i usług w Internecie. – Dzięki temu partnerstwu, pomożemy początkującym startupom stawić pierwsze kroki w e-commerce, natomiast dojrzałym sklepom internetowym damy możliwość szybszego wzrostu dzięki takim rozwiązaniom jak marketing automation czy Autofunnel, czyli zintegrowanemu z PayU gotowemu lejkowi sprzedażowemu – mówi Aleksandra Korczyńska, dyrektor marketingu w GetResponse

GetResponse uruchomiło ostatnio nową funkcjonalność – Autofunnel – czyli kompleksowy konfigurator lejka sprzedażowego, który dzięki bezpośredniej integracji z procesorem płatności PayU, umożliwia rozpoczęcie sprzedaży w Internecie, bez konieczności korzystania z dodatkowych narzędzi marketingowych.
W ramach partnerstwa obie firmy przygotowały specjalną ofertę promocyjną dla swoich klientów. – Wierzymy, że współpraca z GetResponse przyniesie wymierne korzyści klientom, ze względu na komplementarność oferowanych przez nas usług – dzięki jednej, szybkiej integracji otrzymają oni funkcjonalności wspierające sprzedaż i rozwój e-biznesu w wymagającej branży e-commerce – mówi Marta Siekierska, demand generation manager w PayU.

PayU to najczęściej wybierany system płatności internetowych w Polsce, cieszący się także najwyższym zaufaniem wśród e-konsumentów (raport E-commerce w Polsce 2019, Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej). Wśród ponad 300 metod płatności oferowanych przez PayU w Polsce są: karty kredytowe i debetowe, szybkie przelewy elektroniczne (tzw. pay by linki), raty 100% online, płatności odroczone, płatności cykliczne, portfele elektroniczne Apple Pay i Google Pay, a także Blik i płatności jednym kliknięciem. Za pośrednictwem PayU sklepy internetowe rozwijające sprzedaż transgraniczną i posiadające zagranicznych klientów mogą realizować płatności w lokalnych walutach bez konieczności zakładania i utrzymywania rachunków walutowych.

GetResponse to kompleksowa platforma do marketingu, z której korzystają klienci ze 183 krajów na całym świecie. W ramach platformy, klienci mogą budować kampanie emailowe, tworzyć landing pages, automatyzować działania marketingowe oraz zbudować własny sklep internetowy i zoptymalizować lejek sprzedażowy.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl