MindBlowing: nowa agencja incentive travel

Logo MindBlowing zaprojektowała Kaja Wielowiejska
Na zdjęciu: Logo MindBlowing zaprojektowała Kaja Wielowiejska

W Warszawie powstała nowa agencja oferująca usługi w zakresie organizacji incentive travel. Jej założycielki – Agata Kondracka-Drążkowska, Urszula Majerska i Anna Wereszko – podkreślają jednak, że filozofia ich działalności wykracza poza tradycyjne podejście do realizacji tego typu projektów.

– MindBlowing to naszym zdaniem odpowiedź na to, co najważniejsze dla branży. Próbowałyśmy się zdefiniować i nie było to łatwe, bo nie jesteśmy po prosu agencją incentive, biurem podróży czy agencją turystyczną. Jesteśmy MindBlowing, jest to nie tylko nazwa, to idea, filozofia, którą chcemy zaszczepiać, tworząc niepowtarzalne i indywidualne projekty dla naszych klientów – wyjaśnia Agata Kondracka-Drążkowska, jedna z założycielek i współwłaścicielka agencji.


Czym jest MindBlowing? Jak podkreślają założycielki firmy, to przede wszystkim przeżycia i emocje, a w konsekwencji wspomnienia. Rozwijając wizję firmy, agencja ma tworzyć i sprzedawać przeżywanie niezwykłych rzeczy w różnych miejscach na świecie, doświadczanie i bycie świadkami czegoś, co niepowtarzalne, albo czego potencjale uczestnicy danego projektu nie byli świadomi. Zwiedzanie czy zobaczenie jakiegoś miejsca ma być początkiem do kreowania emocji, odczuwania, przeżywania i budowania relacji. Jednocześnie tak zaprojektowane doświadczenie ma być niematerialną pamiątką i historią, która motywuje, do której jej uczestnicy będą z satysfakcją wracać.

Filary działalności firmy to: incentive & events, art for business oraz kreacja, w celu wspierania osiągania celów biznesowych, motywowania wybranych grup docelowych oraz kreowania emocji. 


Projektując wydarzenia, założycielki MindBlowing, u podstaw każdej realizacji mają tzw. MindFactor – co oznacza, że w centrum każdego projektu umieszczany jest człowiek. To z kolei, przy założeniu wszystkich kompetencji związanych z organizacją incentive travel, wymaga indywidualnego podejścia i ciągłego kreowania.
Agencja współpracuje więc z młodymi artystami. Jej logo zaprojektowała artystka i graficzka, absolwentka ASP Kaja Wielowiejska. Natomiast charakterystyczny print, który jest elementem identyfikacji wizualnej MindBlowing, jest dziełem Roberta Kuty. Agencja współpracuje także z artystkami Emilią Nyką czy Karoliną Lubaszko. Bardzo ważna dla MindBlowing jest filozofia „zero waste” i odpowiedzialnej turystyki.


– Kładziemy nacisk na pomysł, współpracę z młodymi i lokalnymi artystami, na współpracę zawsze z lokalnymi dostawcami. Dodatkowo mamy obsesję na punkcie obsługi klienta, minimalizmu, odpowiedzialnego podróżowania i filozofii zero waste. Jeśli czegoś nie trzeba drukować, nie robimy tego. Jeśli jakieś gadżety nie mają zastosowania użytecznego, sugerujemy, aby ich nie produkować. Dbamy o środowisko i jasność przekazu. Zapoczątkowałyśmy akcję #DzielSie, którą mamy zamiar systematycznie kontynuować, a jej elementy zawierać w naszych projektach – wyjaśnia Agata Kondracka-Drążkowska.


MindBlowing prowadzą założycielki i współwłaścicielki agencji: Agata Kondracka-Drążkowska, Urszula Majerska i Anna Wereszko.
 

Agata Kondracka-Drążkowska w branży MICE aktywna jest od ponad 15 lat. Przez 11 lat związana była z ICP Group SA, gdzie pełniła między innymi funkcję dyrektora Działu Incentive. Zrealizowała kilkaset projektów incentive travel oraz strategii wsparcia sprzedaży dla największych marek. Wiedzę zdobytą w Instytucie Orientalistyki oraz Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego wykorzystuje jako autorka publikacji z zakresu incentive marketingu i reportażu podróżniczego. Jest także wykładowcą w Wyższej Szkole Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Współpracowała z Grupą Uczelni Vistula oraz z AWF w Warszawie. Była nominowana do MP Power Awards® w kategorii Meeting Planner – agencja incentive.
 

Urszula Majerska to z wykształcenia ekonomistka, absolwentka Wydziału Zarządzania Finansami Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie. Od 15 lat związana jest z biznesem travel i MICE. Pracowała dla ICP Group SA, FCm Travel Express Poland, Opal Travel & Business Service oraz Atlas Travel International Services.
 

Anna Wereszko to absolwentka Międzywydziałowego Studium Turystyki i Rekreacji w SGGW. Od początku swoją karierę zawodową związała z branżą luxury travel & MICE. Pracowała w Orka Travel, jako kierownik biura, oraz w ICP Group SA. Ponad 10-letnie doświadczenie wykorzystuje podczas kompleksowej obsługi incentive travel & events. Ma na swoim koncie kilkaset projektów zrealizowanych na całym świecie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl