#HopeAllOver: Serce od warszawskich hoteli

Akcja zainicjowana przez Warszawską Organizację Turystyczną, studio Bart Kresa i stołeczne hotele w podziękowaniu personelowi medycznym i pozdrawiający wszystkich z sercem do podróżowania
Na zdjęciu: Akcja zainicjowana przez Warszawską Organizację Turystyczną, studio Bart Kresa i stołeczne hotele w podziękowaniu personelowi medycznym i pozdrawiający wszystkich z sercem do podróżowania

W Warszawie zabłysły serca w wyniku akcji zainicjowanej przez Warszawską Organizację Turystyczną, studio Bart Kresa i stołeczne hotele. #HopeAllOver jest wyrazem solidarności oraz podziękowaniem Warszawy dla wszystkich, którzy każdego dnia walczą z koronawirusem. Dodatkowo jest też gestem lokalnej branży turystycznej w stronę osób, których sercom bliskie jest podróżowanie.

Warszawska Organizacja Turystyczna oprócz działań informacyjnych i wspomagających w pozyskiwaniu wsparcia wynikającego z zapisów ustawy COVID-19 prowadzi mini kampanie promocyjne mające na celu podtrzymanie zainteresowania podróżami oraz budujące świadomości marki naszego miasta.

Organizacja nawiązała kontakt z Bart Kresa studio, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu unikalnych architektonicznych projekcji wideo na budynkach i innych obiektach na całym świecie. O ich akcjach nie raz pisały już zagraniczne media, które zwracały uwagę zwłaszcza na podmioty z nimi współpracujące w ramach działań społecznej odpowiedzialności i z potrzeby wsparcia symbolicznych inicjatyw.

Warszawska Organizacja Turystyczna, wspólnie ze studiem, zaprosiła członków WOT do współpracy i dołączenia do wspólnej akcji #HopeAllOver – czyli projekt wielkich serc oświetlających budynki. Ma on wyjść naprzeciw potrzebie chwili i dodać otuchy w czasach pandemii koronawirusa. W projekcie, zainicjowanym 1 maja, o godzinie 20.00, udział wzięły hotele: InterContinental Warszawa, The Westin Warsaw, Sheraton Grand Warsaw, Hotel Warszawa, Marriott Warsaw. Termin rozpoczęcia akcji zbiega się z zapowiedzianym na 4 maja 2020 wycofaniem restrykcji dotyczących zamknięcia hoteli, można więc ją również traktować jako zwiastun pozytywnych zmian w sytuacji zarówno branży jak i nas wszystkich. 

WOT, wyjaśniając idę akcji, zaznacza, że puste, uśpione budynki mogą stać się latarniami optymizmu, zachęty i miłości, a właściciele czy zarządcy m.in. hoteli mogą włączyć się do akcji właśnie w ramach społecznej odpowiedzialności i przekazać swój znak wsparcia dla tych wszystkich którzy są na pierwszej linii frontu walki z wirusem oraz tych, którzy odizolowani w swoich mieszkaniach są niepewni swojej przyszłości.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl