Emlab w nowej strategii przechodzi na online

Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) przyspieszyła zmianę strategii i modyfikuje swoje portfolio produktowe w kierunku wydarzeń online nastawionych na konwersję. Od początku kwarantanny zorganizowała ponad 80 tego typu spotkań.
– Nad modyfikacją strategii pracowaliśmy już od jakiegoś czasu, czytając sygnały z rynku wskazujące na potrzebę rozszerzenia event marketingu o komponent konwersji. Wybuch epidemii Covid-19 i jej impakt na globalny biznes tylko przyspieszył nasze działania – mówi Marcin Jeziorski, prezes Grupy SF.
W każdym kolejnym tygodniu Emlab produkuje między 5 a 10 nowych eventów online. Większość z nich to wydarzenia o frekwencji około 100 osób. Łączna liczba osób, które wzięły udział w eventach online wyprodukowanych przez Emlab wynosi ponad 4,5 tysiąca.
Formaty w tej wersji – zdaniem Emlabu – efektywnie sprawdzają się w realizacji celów, przede wszystkim umożliwiają sprawne dzielenie się wiedzą. Uczestnicy doceniają wygodę, sposób organizacji, możliwość interakcji i wartość merytoryczną takich spotkań - ponad 70 proc. ankietowanych oceniło to doświadczenie jako wartościowe, a średni NPS wyniósł 9. W swoich projektach agencja wykorzystuje głównie narzędzia i technologię Google (Google Hangouts Meet oraz live streaming na YouTube) - swojego wieloletniego klienta w obszarze eventów. Dzięki ich powszechności i dostępności stanowią one według agencji aktualnie najbardziej przyjazne środowisko do korzystania z domu.
– Zdajemy sobie sprawę, że w obecnej sytuacji klienci tym bardziej przywiązują wagę do efektywności projektów marketingowych, a eventy w wersji online są łatwo mierzalne. Dzięki kompetencjom Grupy SF oferujemy rozszerzenie wydarzeń o komunikację posteventową i działania prosprzedażowe oparte o performance marketing i e-commerce, tworząc rozwiązania zorientowane na cele – mówi Marcin Jeziorski.
Grupa S/F to grupa „nowej komunikacji” złożona z wyspecjalizowanych agencji marketingowych: Scholz & Friends Warszawa (budowa/prowadzenie marek), The Digitals (social/f-commerce/online marketing), Booost (big data, performance marketing) i Emlab (eventy/aktywacje). Tworzy synergię z LTTM i Gameset. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.