Polskie projekty i agencje wśród finalistów Eventex 2020
Polskie agencje: MindBlowing, Endorfina Events, TOProduction znalazły się w gronie finalistów konkursu o nagrodę Eventex, która przyznawana jest od 2009 roku, a jej celem jest wyróżnienie kreatywności, innowacji i skuteczności w branży eventowej.
Agencja MindBlowing znalazała się wśród finalistow w kategorii CSR - #BackToSchool (wraz z Havas Polska Publicis Polska), a także w kategorii – Nowa agencja oraz w kategorii – Wybór publiczności.
Agencja Endorfina events z projektem T-Mobile #5G_LAB znalazał się wśród finalistów w kategorii Wydarzenia – Występ na żywo.
W gronie finalistów znaleźli się także autorzy koncertu – Tak rozpoczęła się wojna – TOProduction, Muzeum II Wojny Światowej i TVP SA.
W kategorii Nowa agencja – oprócz MindBlowing finalistami są także: Avodaco Toast z Rosji, w kategorii Event teatm – Epic Esports Events z Rosji, Mindvalley Events Team z Malezji oraz Event Fuel Team z Irlandii.
W kategorii – Agencja – wyrób publiczności oprócz MindBlowing do finału trafiły także: także Epic Esports Events z Rosji oraz Mindvalley Events Team z Malezji.
W kategorii – Agencje znalazły się także – Drury Design z USA, Event Fuel z Irlandii i Live Legends z Holandii, w kategorii Live Commucation Agency – ID310 Creative event agency z Irlandi i Vok Dams z Chin, a w kategorii PCO – agencja BBI z Rosji.
Finaliście tegorocznej edycji zostali wybrani spośród 444 zgłoszeń z 39 krajów z całego świata.
Nagrody przyznawane są w kategoriach - sztuka, rozrywka, doświadczenia marki według typu, doświadczenia markiwedług branży, konferencje i spotkania, imprezy firmowe, wydarzenia według regionu, a także usługi – agencje, technologia, dostawcy, miejsca docelowe, miejsca spotkań oraz wybór ludzi.
Jest to 10. edycja konkursu. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni do końca marca 2020.