Allegro, endorfina events, Plej, Icentive Care i United Partners nagorodzone podczas gali Golden Arrow
W jedenastej edycji konkursu „Golden Arrow” oraz rankingu „Agencji marketingu zintegrowanego” MMP nagrodzone i wyróżnione zostały firmy działające w branży event marketingu oraz ich projekty.
Agencja Allegro odebrała statuetkę dla Agencji Eventowej Roku 2015. Tytuł ten przyznano Allegro w oparciu o wyniki badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez instytut Millward Brown dla magazynu Media & Marketing Polska. Redakcja Media & Marketing Polska w tym roku po raz pierwszy przyznała nagrodę Agencji Eventowej Roku. W ramach badania oceniano: jakość współpracy z agencjami, obsługę klienta, kreację, produkcję, innowacyjność czy ceny usług.
Agencja Plej odebrała wyróżnienie w Rankingu „Agencji marketingu zintegrowanego” pod tytułem „Pełna Integracja”, a także nagrodę główną Golden Arrow w kategorii open za projekt „HM-Sport WF-Reaktywacja”, wyróżnienie w tej samej kategorii za projekt „Strefa Play na 21. Przystanku Woodstock” (projekt otrzymał Power w ostatniej edycji MP Power Awards) oraz wyróżnienie w kategorii shopper marketing za „Kampanie digital w POS Play.
W kategorii experiential marketing: event marketing wyróżnienie otrzymał projekt pływającej sceny zrealizowany przez endorfina events w 2015 roku w ramach festiwalu H&M loves music. Projekt stanowił cykl otwartych dla stołecznej publiczności koncertów odbywających się w każdy czerwcowy weekend 2015 roku. Co weekend scena cumowała przy prawym bądź przy lewym brzegu Wisły przyciągając fanów muzyki.
W kategorii program incentive travel wyróżnienie za projekt Cuba – Caribbean Time Machine realizowany dla Orlen Oil, zdobyła agencja United Partners, która w kategorii wysyłka bezpośrednia BtoB zdobyła nagrodę główną – Golden Arrow – za projekt Casanova w Starej Hawanie.
Cuba – Caribbean Time Machine to program oparty na nostalgicznej podróży w przeszłość. Program wykorzystuje skojarzenia związane z życiem na Kubie w okresie sprzed rewolucji, transfery amerykańskimi krążownikami szos, degustacji kubańskiego rumu i cygar, wizyty na przedstawieniu kabaretowym w Hawanie.
Nagrodzona złotą strzałą Casanova w Starej Hawanie to kampania przygotowana w stylu retro zachęcająca do przyjazdu grup incentive do Hawany. Agencja United Partners stworzyła dwóch fikcyjnych bohaterów, którzy komunikowali się z odbiorcami zaproszenia w tradycyjny sposób dopasowany do lat 60.. Autentyczne listy pisane na maszynie, koperty ze znaczkami ze starych klaserów, zdjęcia Hawany na slajdach w ramkach zostały wysłane przez Pablo - właściciela pensjonatu na Starym Mieście w Hawanie i jego wnuka Rafaela. Cała komunikacjaw finale zaowocowała zwiększonym zainteresowaniem wyjazdami na Kubę.
Agencja Incentive Care również otrzymała wyróżnienie w kategorii program incentive travel. Wyróżniony został wyjazd do Namibii dla Hewlett Packard Enterprise. Podzieleni na zespoły uczestnicy prowadzili samochody terenowe, przemierzając bezdroża i szutrowe dukty Namibii. Gościem specjalnym był aktor i rajdowiec – Piotr Zelt. Główne atrakcje wyjazdu: jazda na quadach po wydmach, sandboarding, podziwianie najwyższych wydm świata na Pustyni Namib, safari w prywatnym rezerwacie, oglądanie pustynnych słoni i rytów naskalnych ludu San. Dodatkowo uczestnicy wybudowali boisko piłkarskie podczas akcji CSR. Projekt był także nominowany w kategorii incentive travel w konkursie MP Power Awards.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow to wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications. Gala wręczenia nagród odbyła się 23 czerwca w warszawski Pin-up Sudio.