Creative Answer zorganizuje drugą edycję „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom”

Agencja Creative Answer pozyskała kontrakt na przygotowanie II Pikniku Mieszkaniowego „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom”, który odbędzie się wiosną 2017 roku. Firma zajmie się kompleksową organizacją i komunikacją wydarzenia na zlecenie Oddziału Warszawskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich, swojego dotychczasowego klienta.

Zakres działań, który klient powierzył agencji Creative Answer, obejmuje przygotowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji, w tym zaplanowanie działań marketingowych oraz public relations we wszystkich kanałach. Dział kreatywny agencji przygotuje kreacje w zakresie ATL, OOH, digital oraz mediów społecznościowych. Do zadań agencji należy też pełna realizacja eventowa oraz obsługa wystawców wydarzenia.

Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom”, inicjatywa Polskiego Związku Firm Deweloperskich Oddziału Warszawskiego (PZFD OW), ma celu nawiązanie dialogu społecznego z mieszkańcami oraz promocję stolicy jako przyjaznego miejsca. Wszystkie atrakcje zostaną zaprezentowane w przestrzeni miejskiej, a łączyć je będzie Warszawa - jej historia, ciekawostki, sztuka i kultura oraz przyszłość. – Dni Warszawy to nie tylko event, to również szereg działań w ciągu roku, które wdrażamy na rzecz miasta. Podczas Dni Warszawy zadbamy o to, aby nie zabrakło lubianych przez mieszkańców atrakcji, tj. kina letniego, strefy książki o Warszawie, strefy Młodego Warszawiaka, występów warszawskich artystów, a także miejsca ze smacznym lokalnym jedzeniem. Wydarzeniu będą towarzyszyć również merytoryczne spotkania, na których będzie można dowiedzieć się o planach rozwoju stolicy – zapowiada Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer.


Po raz pierwszy Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy - moje miasto, mój dom” odbył się w czerwcu 2016 r. Odwiedziło go 17 tys. osób, głównie rodziny z dziećmi oraz młodzi ludzie. Piknik łączył w sobie ideę promowania mieszkania w stolicy i wiedzy na jej temat. Uczestnicy mogli zapoznać się z historią miasta oraz jego przyszłością poprzez prezentację filmów i zdjęć czy spacery po dzielnicach Warszawy prowadzone przez varsavianistów. Dla gości była to także okazja, by skorzystać z bezpłatnych porad i doradztwa w zakresie urządzania, wyposażenia czy finansowania zakupu mieszkania. Chętni mogli wziąć udział w spotkaniach na temat rozwoju Warszawy organizowanych przez Miasto Stołeczne Warszawa pod tytułem „Warszawska Burza Mózgów”. Wydarzeniu towarzyszyło charytatywne przedsięwzięcie Targu Śniadaniowego oraz Fundacji Szkoła na Widelcu na rzecz lepszego żywienia dzieci pt. „Kucharze Dzieciom”, podczas którego zebrano ponad 40 tys. zł na wyposażenie stołecznych szkół. PZFD OW został Partnerem Strategicznym tej inicjatywy.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl