Cryptone ponownie organizuje spotkania z Francją podczas French Touch
Agencja Cryptone wraz z Ambasadę Francji w Polsce i partnerami po raz trzeci organizują projekt French Touch. W programie są m.in. akcja handlowa, turniej golfowy i finałowa gala w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.
Dlaczego Francuzi nazywają swój kraj l’Hexagone – sześciokątem? Dla kogo Rose Repetto zaprojektowała pierwsze na świecie baletki? Który utwór Jane Birkin i Serge’a Gainsbourga dokonał rewolucji w świecie muzycznym i dlaczego? Projekt French Touch to kampania promująca Francję i francuskie produkty w Polsce. – Każdy z nas będzie miał szansę odkryć ten kraj na nowo i skorzystać z bogactwa jego kultury, kuchni, sztuki czy mody – mówi Stéphane Antiga, dyrektor generalny French Touch. – Tegoroczne hasło kampanii „A Ty za co lubisz Francję?” przybliży Polakom tajniki życia „à la française – dodaje. We wrześniu French Touch wkracza w kulminacyjną fazę kampanii.
W dniach 20 września – 14 października 2017 r. odbędzie się ogólnopolska akcja handlowa. W ponad 2000 punktach sprzedaży w całym kraju będzie można skorzystać z ofert, promocji i rabatów przygotowanych przez partnerów French Touch. Założeniem jest, aby tradycyjne francuskie produkty można było nabyć w przystępnych cenach. Częścią kampanii French Touch jest lifestylowy magazyn La Belle Vie. Znajdują się w nim artykuły poświęcone Francji, wywiady z gwiazdami, trendy oraz informacje dotyczące akcji handlowej. Magazyn wydany jest w 100 tys. egzemplarzy i dostępny bezpłatnie w wybranych punktach Inmedio i Relay.
W tym roku po raz pierwszy w historii French Touch odbędzie się turniej Open De Golf French Touch Trophy. Rywalizacja potrwa przez cały weekend od 6 do 8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich.
Zwieńczeniem kampanii French Touch będzie uroczyste show w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, w którym m.in. wystąpią gwiazdy legendarnego kabaretu Lido de Paris. Program ma przeniesie uczestników w podróż po francuskiej modzie, muzyce, kinie oraz regionach Francji.
Realizacja całego projektu trwa ponad cztery miesiące. Od połowy czerwca prowadzona była kampania edukacyjna. W lipcu, w Centrum Smak Kariery firmy Carrefour odbył się pojedynek kulinarny French Touch: kuchnia polska kontra kuchnia francuska. Na czele dwóch zespołów stanęli szefowie kuchni: Kuba Korczak i David Gaboriaud. Podczas pojedynku, obaj ambasadorowie kampanii French Touch wraz z dziennikarzami z mediów kulinarnych przygotowywali dania w swoich narodowych odsłonach.
– Ambasada Francji w Polsce wspiera tę inicjatywę będącą oryginalną formą świętowania głębokich więzi łączących Francję i Polskę na przestrzeni wieków. French Touch jest zaproszeniem do odkrywania naszego kraju, z całym bogactwem kulturowym, jego kreatywności, sztuki kulinarnej, wiedzy i umiejętności, a także tego, co określamy jako sztukę życia à la française – Pierre Lévy ambasador Francji w Polsce.
– Pomysł cyklicznego wydarzenia powstał z pragnienia umocnienia przyjaźni polsko-francuskiej. French Touch zaprasza wszystkich Polaków na spotkanie z bogatą kulturą Francji i stylem życia à la française – zaznacza Daniel Teboul, prezes agencji Cryptone.
Za realizację całego projektu odpowiada agencja Cryptone.
Głównymi partnerami kampanii są: Carrefour, President, Lorigine oraz GSE. Patronat medialny nad projektem objęły: Radio Zet, Chili Zet i TVN. Za przygotowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych odpowiada agencja Sasal Public Relations. Kampanię outdoorową realizują firmy JCDecaux i Stroer.