Męskie Granie wyruszy w trasę w lipcu, z agencją Live

Koncerty w ramach trasy Męskie Granie 2018 sponsorowanej przez markę Żywiec odbędą się w Poznaniu, Katowicach Wrocławiu, Krakowie, Gdyni, Warszawie i Żywcu. Za organizację trasy odpowiada agencja Live.
Tegoroczna edycja Męskiego Grania wystartuje 14 lipca w Poznaniu, a finałowy koncert zaplanowany jest na 25 sierpnia w Żywcu.
Założeniem projektu jest przełamywanie konwencji i łączenie stylów. W związku z czym od dziewięciu lat na scenie wydarzenia spotykają się najlepsi polscy artyści reprezentujący odmienne muzyczne gatunki. – Przed nami dziewiąta edycja trasy Męskie Granie – mówi Maja Bucholc z Grupy Żywiec. W tym roku po raz kolejny odwiedzimy aż siedem miast. Mamy nadzieję, że dobór artystów spotka się z dużym zainteresowaniem fanów dobrej, polskiej muzyki. Na żadnej ze scen nie zabraknie nieoczywistych interpretacji, artystycznych poszukiwań oraz dźwiękowych eksperymentów – a wszystko to w wykonaniu najbardziej utalentowanych muzyków. Dużym zaskoczeniem będzie prawdopodobnie także wyjątkowy skład Męskie Granie Orkiestra, który niedługo poznamy – zapowiada.
Wyłącznym sponsorem Męskiego Grania jest marka Żywiec. Organizatorem trasy koncertowej jest agencja Live. Kampanię Męskiego Grania przygotowuje 2012 Agency. Za działania digital odpowiada VML Poland, działania PR – agencja Hope. Media planuje i kupuje Starcom.
Trasa Męskie Granie 2018 :
- 14 lipca - Poznań, Park Cytadela
- 21 lipca - Katowice, Strefa Kultury
- 28 lipca - Wrocław, Pergola
- 4 sierpnia – Kraków, Centrum Sportu Parkowa
- 11 sierpnia – Gdynia, Park Kolibki
- 18 sierpnia - Warszawa, Forty Bema
- 25 sierpnia - Żywiec, Amfiteatr pod Grojcem