Nie ma Polymus Events jest Brave – nowa agencja eventowa w grupie kapitałowej Arteria SA

Po półtora roku funkcjonowania Polymus Events w strukturze Polymus Sp. z o.o. (Arteria SA), dział ten przekształca się w odrębną spółkę pod nazwą Brave, dedykowaną obszarowi eventów i promocji. Agencja Brave przejmuje zespół oraz wszystkie projekty i klientów działu Polymus Events.

Brave jest wyspecjalizowaną agencją zajmującą się kreacją, planowaniem, organizowaniem i produkcją wszelkiego rodzaju eventów oraz wydarzeń specjalnych. W swoich zasobach posiada studio graficzne 2D i 3D, dział kreacji i produkcji. Zespół zarządzany jest przez Tomasza Dworaka i Michała Atlasa. Spółka Brave funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej Arteria SA, od lat notowanej na rynku ciągłym GPW.

– Wydzielenie osobnej spółki dedykowanej eventom było naturalnym ruchem, obserwując rozwój i progres naszego działu – mówi Tomasz Dworak. W ubiegłym roku Polymus Events zarządzany przez Atlasa i Dworaka zrealizował ponad 60 wydarzeń w kraju i zagranicą m.in. dla T-Mobile, Grupy Żywiec czy Symantec, w tym takie projekty, jak: Akcja na Rio i Run Zero dla marki Warka, Endless Night Party i Rebel Street dla marki Desperados czy Forum „Wyzwania Jutra” dla InterRisk. – Jako agencja Brave kontynuujemy współpracę z dotychczasowymi klientami Polymus Events, oferując im doświadczony i zaangażowany zespół, kreatywne rozwiązania i najlepszą jakość realizacji – podkreśla Dworak.

– Jesteśmy dumni z zaufania, jakim obdarzył nas zarząd spółki Arteria – mówi Michał Atlas. – Wierzymy, że dzięki wyodrębnieniu wyspecjalizowanej spółki zwiększamy szanse na dotarcie do nowych klientów i poszerzamy kompetencje całej grupy kapitałowej Arteria.
Brave pozostaje członkiem Klubu Agencji Eventowych przy SKM SAR. Gwarancje finansowe dla spółki będzie stanowić spółka matka Arteria SA – grupa kapitałowa notowana na GPW, w której wiodącymi akcjonariuszami są duże fundusze kapitałowe.

Dyrektorzy zarządzający Brave:
Michał Atlas
Od ponad 12 lat związany z branżą marketingową. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta, jak i agencji, podczas pracy m.in. dla: Wirtualna Polska, Orange Prokom Open, Autostrada Wielkopolska, Skanska, Energa SA, Mercedes – Benz, Grupa Żywiec, T-Mobile, BZ WBK.

Tomasz Dworak
Związany jest z branżą eventową od 2002 roku. Pracował w agencjach świadczących usługi z dziedziny event marketingu, obsługując takich klientów, jak: Pekao SA, Grupa Żywiec, Orlen, Kulczyk Tradex, Bank BPH, Orange, CEDC, Polska Rada Biznesu.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl