Don’t Worry rozpoczyna współpracę z Grupą Molo

Don’t Worry creative event & pr agency wygrała konkurs ofert na obsługę public relations Grupy Molo, specjalizującej się w świadczeniu usług hotelarskich, konferencyjnych oraz SPA & Wellnes. Do głównych zadań agencji Don’t Worry będzie należało sukcesywne budowanie świadomości marki i jej poszczególnych brandów wśród klientów indywidualnych i biznesowych.

- Niezmiernie cieszymy się z zaufania jakim obdarzyła nas Grupa Molo. Liczymy na owocną i twórczą współpracę, którą z pewnością ułatwi nam nasze doświadczenie zdobywane przez lata przy organizacji i obsłudze eventów. Doskonale rozumiemy specyfikę tej branży dzięki czemu łatwiej nam jest dbać o wizerunek Grupy oraz promować jej poszczególne marki - powiedział Norbert Kabaczyński, Właściciel agencji Don't Worry.

Współpraca Grupy Molo z Don’t Worry obejmuje: Media Relations, PR produktowy i korporacyjny, oraz wsparcie eventów towarzyszących promocji marki. Wszystkie działania mają na celu prezentację oferty obiektów turystycznych Grupy, w tym: Hotelu Magellan, Centrum Konferencyjno-Rekreacyjnego Molo i Hostelu Molo oraz promocję wypoczynku w centrum Polski, gdzie są one zlokalizowane.

Projekt realizowany jest przez zespół  Gabrieli Hankus, PR Director w dziale PR agencji Don’t Worry.

źródło: Don’t Worry

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl