Don’t Worry rozpoczyna współpracę z Grupą Molo

Don’t Worry creative event & pr agency wygrała konkurs ofert na obsługę public relations Grupy Molo, specjalizującej się w świadczeniu usług hotelarskich, konferencyjnych oraz SPA & Wellnes. Do głównych zadań agencji Don’t Worry będzie należało sukcesywne budowanie świadomości marki i jej poszczególnych brandów wśród klientów indywidualnych i biznesowych.
- Niezmiernie cieszymy się z zaufania jakim obdarzyła nas Grupa Molo. Liczymy na owocną i twórczą współpracę, którą z pewnością ułatwi nam nasze doświadczenie zdobywane przez lata przy organizacji i obsłudze eventów. Doskonale rozumiemy specyfikę tej branży dzięki czemu łatwiej nam jest dbać o wizerunek Grupy oraz promować jej poszczególne marki - powiedział Norbert Kabaczyński, Właściciel agencji Don't Worry.
Współpraca Grupy Molo z Don’t Worry obejmuje: Media Relations, PR produktowy i korporacyjny, oraz wsparcie eventów towarzyszących promocji marki. Wszystkie działania mają na celu prezentację oferty obiektów turystycznych Grupy, w tym: Hotelu Magellan, Centrum Konferencyjno-Rekreacyjnego Molo i Hostelu Molo oraz promocję wypoczynku w centrum Polski, gdzie są one zlokalizowane.
Projekt realizowany jest przez zespół Gabrieli Hankus, PR Director w dziale PR agencji Don’t Worry.
źródło: Don’t Worry