Nagrody w konkursie Innovation 2018 wręczone

Laureaci Innovation 2018. fot. Radek Zawadzki
Na zdjęciu: Laureaci Innovation 2018. fot. Radek Zawadzki

Podczas Gali Innovation 2018, w Reducie Banku Polskiego w Warszawie, Jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej, członka zarządu OTCF SA i dyrektor kreatywnej marki 4F, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2018. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.


– Wszystko co nas otacza: każdy przedmiot, usługa, proces czy nawet branża, musiały być kiedyś wymyślone. W swoim czasie wspomniany przedmiot czy usługa mogły być innowacją, a dzisiaj są dla nas codziennością. Innowacja to stan umysłu, potrzeba kreowania, szukania i rozwoju siebie oraz swojego otoczenia. Rola przewodniczącej jury w tym konkursie to dla mnie wyróżnienie i ciekawe doświadczenie. Chylę czoła przed wszystkimi uczestnikami konkursu Innovation. Wierzę, że tylko globalne i wielonarzędziowe podejście do przedsiębiorczości umożliwi rzeczywistą zmianę postaw, sprawiając, że jako społeczeństwo staniemy się innowacyjni – powiedziała podczas gali Ranita Sobańska, przewodnicząca jury. Nagrody zostały przyznane w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie oraz Innowacyjne media.

W podkategorii Event, w kategorii Innowacyjne doświadczenie srebrną nagrodę otrzymał projekt NMD VR Tokyo Tour (Isobar Poland Group, Carat) zrealizowany dla marki adidas, brązową – EB x Ten Typ Mes – 360° Live (VML Poland) zrealizowany dla Grupy Żywiec. W podkategorii Event nie przyznano złota.

Złote statuetki otrzymali:
W kategorii Innowacyjny Biznes:
1.    Idea Bank oraz Hand Made (współzgłaszający) za kampanię „Idea Hub Express - innowacyjna placówka bankowa” w podkategorii Usługa (o projekcie można przeczytać też tutaj)
2.    Dragon Rogue za kampanię „Inna Bajka. Superfood na co dzień.” w podkategorii Produkt.
3.    Perfomics oraz Spark Foundry (współzgłaszający) za „Nowy model sprzedażowy kart kredytowych” w podkategorii Model biznesowy.
4.    Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Model Biznesowy.
5.    Havas Media Group za „Tankuj24” w podkategorii E-commerce/M-commerce

W kategorii Innowacyjne Doświadczenie -  Kampanie komercyjne
1.    Gong za „Tymbark Funbot”  w podkategorii Content.

W kategorii Innowcyjne Doświadczenie - Kampanie społeczne:
1.    Grey Worldwide Warszawa za „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” w podkategorii Design,
2.    Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” w podkategorii Content, 
3.    Saatchi & Saatchi IS za „War On Cancer” w podkategorii UX.

W kategorii Innowacyjne Media  - Działania komercyjne:
1.    AMS za „Dynamic Backlight - outdoorowy gif w przestrzeni miasta” w podkategorii Formaty mediowe i/lub reklamowe,
2.    Publicis Media za „TeleBot dla Credit Agricole” w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne,
3.    Gong za „Tymbark Funbot” w podkategorii Touchpoint.

W kategorii Innowacyjne Media  - Działania społeczne:
1.    Grey Worldwide Warszawa za „Kartka wentylacyjna” w podkategorii Touchpoint, 

Specjalne wyróżnienia dla agencji
Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja Grey Worldwide Warszawa. Tytuł innowacyjnej agencji mediowej roku otrzymały: Initiative Media Warszawa, Minshare Polska oraz OMD. Wśród klientów w rankingu Innovation 2018 dwie firmy zajęły pierwsze miejsca, zyskując tym samym tytuł najbardziej innowacyjnych, są to: Idea Bank oraz AMS.

Statuetki zaprojektowała Justyna Stoszek  z Forest Forever, a Galę poprowadził Max Cegielski. Organizatorem konkurs i gali Innovation jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, za produkcję gali odpowiadała agencja IDFX. Wręczenie nagród odbyło się 23 kwietnia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl