Zakładki jasne

Najnowsze obiekty

ADN Centrum Konferencyjne

Warszawa (mazowieckie)

Arche Hotel Częstochowa

Częstochowa (śląskie)

Cukrownia Żnin

Żnin (kujawsko-pomorskie)

Zamek Janów Podlaski****

Janów Podlaski (lubelskie)

Warsaw River View

Warszawa (mazowieckie)

Najnowsze usługi

WygodaMICE

Kraków (małopolskie)

Fotografia eventowa -...

Warszawa (mazowieckie)

3 DOT Vision

Gdańsk (pomorskie)

Pingwin Łódzka Fabryka Lodu

Łódź (łódzkie)
A A
Branża

#HopeAllOver: Serce od warszawskich hoteli

Akcja zainicjowana przez Warszawską Organizację...
The Westin Warsaw
Marriott Warsaw
Sheraton Grand Warsaw
Hotel Warszawa
InterContinental Warszawa

W Warszawie zabłysły serca w wyniku akcji zainicjowanej przez Warszawską Organizację Turystyczną, studio Bart Kresa i stołeczne hotele. #HopeAllOver jest wyrazem solidarności oraz podziękowaniem Warszawy dla wszystkich, którzy każdego dnia walczą z koronawirusem. Dodatkowo jest też gestem lokalnej branży turystycznej w stronę osób, których sercom bliskie jest podróżowanie.

Warszawska Organizacja Turystyczna oprócz działań informacyjnych i wspomagających w pozyskiwaniu wsparcia wynikającego z zapisów ustawy COVID-19 prowadzi mini kampanie promocyjne mające na celu podtrzymanie zainteresowania podróżami oraz budujące świadomości marki naszego miasta.

Organizacja nawiązała kontakt z Bart Kresa studio, która specjalizuje się m.in. w tworzeniu unikalnych architektonicznych projekcji wideo na budynkach i innych obiektach na całym świecie. O ich akcjach nie raz pisały już zagraniczne media, które zwracały uwagę zwłaszcza na podmioty z nimi współpracujące w ramach działań społecznej odpowiedzialności i z potrzeby wsparcia symbolicznych inicjatyw.

Warszawska Organizacja Turystyczna, wspólnie ze studiem, zaprosiła członków WOT do współpracy i dołączenia do wspólnej akcji #HopeAllOver – czyli projekt wielkich serc oświetlających budynki. Ma on wyjść naprzeciw potrzebie chwili i dodać otuchy w czasach pandemii koronawirusa. W projekcie, zainicjowanym 1 maja, o godzinie 20.00, udział wzięły hotele: InterContinental Warszawa, The Westin Warsaw, Sheraton Grand Warsaw, Hotel Warszawa, Marriott Warsaw. Termin rozpoczęcia akcji zbiega się z zapowiedzianym na 4 maja 2020 wycofaniem restrykcji dotyczących zamknięcia hoteli, można więc ją również traktować jako zwiastun pozytywnych zmian w sytuacji zarówno branży jak i nas wszystkich. 

WOT, wyjaśniając idę akcji, zaznacza, że puste, uśpione budynki mogą stać się latarniami optymizmu, zachęty i miłości, a właściciele czy zarządcy m.in. hoteli mogą włączyć się do akcji właśnie w ramach społecznej odpowiedzialności i przekazać swój znak wsparcia dla tych wszystkich którzy są na pierwszej linii frontu walki z wirusem oraz tych, którzy odizolowani w swoich mieszkaniach są niepewni swojej przyszłości.

02 maj 2020
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.