Royal Catering: Profesjonalizm, upór i konsekwencja

„Nasza firma działa jako zintegrowana całość, dlatego tylko jednoczesny rozwój wszystkich działów gwarantuje odpowiednie funkcjonowanie i sukces…” – zgodnie ze słowami Dyrektor Sprzedaży Mileny Białobrzeskiej firma Royal Catering od początku roku wprowadza szereg zmian zarówno personalnych, jak i proceduralnych.

„… dzięki sukcesywnie dokonywanym zmianom, logistyka organizacji wydarzeń na event dla 2000 osób jest dla nas równie klarowna, co logistyka wydarzenia przygotowywanego dla 60 osób. Zmiany widać nie tylko w personelu, ale i w samym biurze. Adaptujemy nowe pomieszczenia biurowe, powiększamy dział sprzedaży, dział realizacji, księgowość i administrację, kuchnie oraz magazyn. Rozwijamy się synchronicznie i dzięki temu rośniemy w siłę. Jesteśmy dumni ze zmian i widzimy pozytywne reakcje naszych klientów, które utwierdzają nas w tym, że obraliśmy dobrą strategie i zmierzamy we właściwym kierunku”.

Prowadzenie firmy cateringowej to praca 24 godziny na dobę. Bez względu na to, ile trwa obsługiwane wydarzenie, Royal Catering pracuje nieustannie tak, aby zadania każdego z działów wykonane były we właściwej kolejności i czasie. Obecnie spółka przygotowuje się do sezonu jesienno-zimowego który zapowiada się być najgorętszy od lat. „Nie mamy złudzeń. Wiemy, ile czeka nas pracy i jesteśmy na nią przygotowani, ostatnie miesiące które w naszej branży są – chciałoby się rzec – ‘wakacyjne’ dla nas były pracowite i stanowiły mały ‘trening przed faktycznymi zawodami’” – szefowa kuchni Ewa Bujalska ze swoim zespołem łącznie w miesiącach czerwiec – sierpień przygotowała catering dla 28 460 osób.

Klienci widząc zmiany obdarzają firmę coraz większym zaufaniem. W sezonie letnim znacząca część imprez obsługiwanych przez Royal Catering dedykowana była dla liczby 500 – 1500 gości i jak mówi Dyrektor Sprzedaży: „Ten sezon pokazał, że nasza efektywność jest dużo większa niż w ubiegłych latach. Cieszymy się, że nasi stali klienci wracają do nas z coraz większymi realizacjami i choć może to brzmieć jak slogan – nie ma dla nas lepszej reklamy”.

Royal Catering zawsze stara się zaskakiwać klientów i wyprzedzać ich potrzeby, dlatego już teraz część z nich ma zaplanowane i zarezerwowane terminy na grudniowe realizacje. „To będą pierwsze od dwóch lat święta, kiedy spotkamy się stacjonarnie przy stole, nie online, nie z odległości min. dwóch metrów, ale przy jednym stole i wspólnym posiłku. Tęsknimy za tym tak samo jak nasi klienci, dlatego nie dziwą nas tak wczesne zapytania i rezerwacje terminów świątecznych” – jak podkreśla dyrektor Milena Białobrzeska, klienci nie musza się martwić, ponieważ obecna struktura firmy pozwoli nam zrealizować zdwojoną liczbę wydarzeń.

Royal Group Sp. z o. o.
Korkowa 47
04-502 Warszawa
catering@royal-catering.pl
+48 22 225 27 97

ARTYKUŁ PARTNERA

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl