Royal Catering: Profesjonalizm, upór i konsekwencja
„Nasza firma działa jako zintegrowana całość, dlatego tylko jednoczesny rozwój wszystkich działów gwarantuje odpowiednie funkcjonowanie i sukces…” – zgodnie ze słowami Dyrektor Sprzedaży Mileny Białobrzeskiej firma Royal Catering od początku roku wprowadza szereg zmian zarówno personalnych, jak i proceduralnych.
„… dzięki sukcesywnie dokonywanym zmianom, logistyka organizacji wydarzeń na event dla 2000 osób jest dla nas równie klarowna, co logistyka wydarzenia przygotowywanego dla 60 osób. Zmiany widać nie tylko w personelu, ale i w samym biurze. Adaptujemy nowe pomieszczenia biurowe, powiększamy dział sprzedaży, dział realizacji, księgowość i administrację, kuchnie oraz magazyn. Rozwijamy się synchronicznie i dzięki temu rośniemy w siłę. Jesteśmy dumni ze zmian i widzimy pozytywne reakcje naszych klientów, które utwierdzają nas w tym, że obraliśmy dobrą strategie i zmierzamy we właściwym kierunku”.
Prowadzenie firmy cateringowej to praca 24 godziny na dobę. Bez względu na to, ile trwa obsługiwane wydarzenie, Royal Catering pracuje nieustannie tak, aby zadania każdego z działów wykonane były we właściwej kolejności i czasie. Obecnie spółka przygotowuje się do sezonu jesienno-zimowego który zapowiada się być najgorętszy od lat. „Nie mamy złudzeń. Wiemy, ile czeka nas pracy i jesteśmy na nią przygotowani, ostatnie miesiące które w naszej branży są – chciałoby się rzec – ‘wakacyjne’ dla nas były pracowite i stanowiły mały ‘trening przed faktycznymi zawodami’” – szefowa kuchni Ewa Bujalska ze swoim zespołem łącznie w miesiącach czerwiec – sierpień przygotowała catering dla 28 460 osób.
Klienci widząc zmiany obdarzają firmę coraz większym zaufaniem. W sezonie letnim znacząca część imprez obsługiwanych przez Royal Catering dedykowana była dla liczby 500 – 1500 gości i jak mówi Dyrektor Sprzedaży: „Ten sezon pokazał, że nasza efektywność jest dużo większa niż w ubiegłych latach. Cieszymy się, że nasi stali klienci wracają do nas z coraz większymi realizacjami i choć może to brzmieć jak slogan – nie ma dla nas lepszej reklamy”.
Royal Catering zawsze stara się zaskakiwać klientów i wyprzedzać ich potrzeby, dlatego już teraz część z nich ma zaplanowane i zarezerwowane terminy na grudniowe realizacje. „To będą pierwsze od dwóch lat święta, kiedy spotkamy się stacjonarnie przy stole, nie online, nie z odległości min. dwóch metrów, ale przy jednym stole i wspólnym posiłku. Tęsknimy za tym tak samo jak nasi klienci, dlatego nie dziwą nas tak wczesne zapytania i rezerwacje terminów świątecznych” – jak podkreśla dyrektor Milena Białobrzeska, klienci nie musza się martwić, ponieważ obecna struktura firmy pozwoli nam zrealizować zdwojoną liczbę wydarzeń.
Royal Group Sp. z o. o.
Korkowa 47
04-502 Warszawa
catering@royal-catering.pl
+48 22 225 27 97
ARTYKUŁ PARTNERA