Caffe Grano: spersonalizowana kawa jako narzędzie marketingowe

Palarnia kawy Caffe Grano poszerzyła swoją ofertę o możliwość wykonania kawy spersonalizowanej, której opakowanie zawiera logo firmy, wybrany znak graficzny lub obraz.

Kawy spersonalizowane mogą być firmowym upominkiem lub prezentem wręczanym klientom. Taki upominek budzi pozytywne skojarzenie z marką i może stanowić świetne narzędzie marketingowe.
Rodzaj kawy – ziarno i profil palenia – jest dobierany indywidualnie, stosownie do upodobań i preferencji. Gwarantuje to świeżość i jakość produktu.
 
Opakowanie zaopatrzone jest w wybrane logo i grafikę, umieszczane na etykiecie, zadruku lub na papierowej opasce. Można je także tworzyć od podstaw, wybierając dowolny kształt i pojemność. Firma oferuje kompleksową usługę w tym zakresie – od projektu do druku.
W celu przygotowania indywidualnej oferty niezbędna jest informacja, jaka ilość i gramatura kawy personalizowanej jest potrzebna, najczęściej wybierana pojemność to 250 g, 500 g lub 1000 g.
 
Caffe Grano to palarnia i marka kawy, która powstała w roku 2013. Kawa jest wypalana w trzech piecach – samplerze oraz dwóch tradycyjnych bębnowych, co daje możliwość wypału do około 1,5 tony kawy na dobę. Skorzystać można także z usługi wypalania dostarczonej kawy.
Firma oferuje dzierżawę ekspresów oraz jest dystrybutorem i autoryzowanym serwisem czołowych marek tych urządzeń. Organizuje szkolenia na temat wiedzy o kawie, jej palenia i pracy baristów. Jest członkiem Specialty Coffee Assocation, organizacji skupiającej firmy i ludzi związanych z kawą najwyższej jakości.
Jedną z dziedzin działalności Caffe Grano jest kawowa obsługa eventów, targowych stoisk czy wesel. Firma dostarcza mobilne bary i sprzęt do obsługi każdego rodzaju i niemal każdej wielkości wydarzenia, który obsługują wykwalifikowani bariści.
Usługi Caffe Grano i smak serwowanej kawy można było sprawdzić podczas Forum Branży Eventowej w strefie MeetingPlanner.pl.

Caffe Grano posiada w Warszawie kawiarnię i sklep firmowy przy palarni przy ulicy Borsuczej 40 oraz kawiarnię Przelew przy ulicy Puławskiej 2, stworzoną w ramach projektu realizowanego we współpracy z ING Polska.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl