Caffe Grano: spersonalizowana kawa jako narzędzie marketingowe
Palarnia kawy Caffe Grano poszerzyła swoją ofertę o możliwość wykonania kawy spersonalizowanej, której opakowanie zawiera logo firmy, wybrany znak graficzny lub obraz.
Kawy spersonalizowane mogą być firmowym upominkiem lub prezentem wręczanym klientom. Taki upominek budzi pozytywne skojarzenie z marką i może stanowić świetne narzędzie marketingowe.
Rodzaj kawy – ziarno i profil palenia – jest dobierany indywidualnie, stosownie do upodobań i preferencji. Gwarantuje to świeżość i jakość produktu.
Opakowanie zaopatrzone jest w wybrane logo i grafikę, umieszczane na etykiecie, zadruku lub na papierowej opasce. Można je także tworzyć od podstaw, wybierając dowolny kształt i pojemność. Firma oferuje kompleksową usługę w tym zakresie – od projektu do druku.
W celu przygotowania indywidualnej oferty niezbędna jest informacja, jaka ilość i gramatura kawy personalizowanej jest potrzebna, najczęściej wybierana pojemność to 250 g, 500 g lub 1000 g.
Caffe Grano to palarnia i marka kawy, która powstała w roku 2013. Kawa jest wypalana w trzech piecach – samplerze oraz dwóch tradycyjnych bębnowych, co daje możliwość wypału do około 1,5 tony kawy na dobę. Skorzystać można także z usługi wypalania dostarczonej kawy.
Firma oferuje dzierżawę ekspresów oraz jest dystrybutorem i autoryzowanym serwisem czołowych marek tych urządzeń. Organizuje szkolenia na temat wiedzy o kawie, jej palenia i pracy baristów. Jest członkiem Specialty Coffee Assocation, organizacji skupiającej firmy i ludzi związanych z kawą najwyższej jakości.
Jedną z dziedzin działalności Caffe Grano jest kawowa obsługa eventów, targowych stoisk czy wesel. Firma dostarcza mobilne bary i sprzęt do obsługi każdego rodzaju i niemal każdej wielkości wydarzenia, który obsługują wykwalifikowani bariści.
Usługi Caffe Grano i smak serwowanej kawy można było sprawdzić podczas Forum Branży Eventowej w strefie MeetingPlanner.pl.
Caffe Grano posiada w Warszawie kawiarnię i sklep firmowy przy palarni przy ulicy Borsuczej 40 oraz kawiarnię Przelew przy ulicy Puławskiej 2, stworzoną w ramach projektu realizowanego we współpracy z ING Polska.