Handwritten Collection – nowa marka w portfolio Grupy Accor

Hotel Oru Hub, Handwritten Collection w Tallinie
Na zdjęciu: Hotel Oru Hub, Handwritten Collection w Tallinie

Accor zapowiedziała otwarcie trzynastu hoteli, które będą działać pod nową marką Handwritten Collection. Grupa jest w trakcie negocjacji ponad 110 obiektów (z liczbą 11,5 tys. pokojów), które mają stać się częścią kolekcji obejmującej portfolio ponad 250 obiektów otwartych do 2030 roku. W pierwszych miesiącach 2023 roku sieć planuje otworzyć pięć hoteli sygnowanych nową marką. Wprowadzenie na rynek nowej marki grupa ogłosiła 19 stycznia.

W ramach kolekcji Handwritten w ciągu najbliższych miesięcy pierwszych gości przywitają hotele we Francji – Le Saint Gervais Hotel & Spa, Handwritten Collection w Saint Gervais oraz Le Splendid Hotel Lac d'Annecy, Handwritten Collection w Annecy, w Australii – Hotel Morris, Handwritten Collection w Sydney, a także w Chinach – Hotel Shanghai Sheshan Oriental, Handwritten Collection w Szanghaju.

Do końca 2023 roku portfolio marki zasilą: Hotel Oru Hub, Handwritten Collection w Tallinie (Estonia), Hotel Les Capitouls Toulouse Centre, Square Lodge Hotel La Roche sur Yon, Handwritten Collection, Paris Montmartre Sacré Coeur*, Handwritten Collection (Francja), Sunrise Premium Resort, Handwritten Collection w Hoi An (Wietnam). Otwarcia czekają także Bukareszt (Rumunia) i Madryt (Hiszpania). Accor zakłada, że do 2030 roku Handwritten Collection obejmie portfolio ponad 250 hoteli. Na razie nie ma potwierdzenia otwarcia hotelu tej marki w Warszawie

Handwritten Collection wzbogaca ofertę Accor w segmencie „marek kolekcjonerskich” o wyselekcjonowany wybór hoteli. – Naszym celem, poza zapewnieniem prawdziwie autentycznych wrażeń dla gości, jest wspieranie rosnącej liczby niezależnych właścicieli butikowych hoteli, którzy chcą udoskonalić swoje usługi, dotrzeć do większej liczby osób i zwiększyć przychody bez utraty swojego charakteru – podkreśla Alex Schellenberger, chief marketing officer, premium, midscale, economy brands, Accor. – Hotele, które zaprezentujemy w Handwritten Collection, to miejsca poszukiwane przez podróżnych, ceniących serdeczne wrażenia z podróży i wariację na temat tradycyjnej gościnności, a także przez hotelarzy podkreślających wyjątkowy charakter swoich obiektów przy jednoczesnym partnerstwie z ogólnoświatową siecią.

Poprzez Handwritten Collection, Accor rozbudowuje ofertę marek i hoteli klasy midscale, aspirując do powtórzenia sukcesu pozostałych kolekcji Grupy w innych segmentach. Nowy brand nawiązuje do MGallery Hotel Collection z portfolio ponad 100 butikowych hoteli na całym świecie oraz do Emblems Collection – pierwszej luksusowej i wyselekcjonowanej marki charakterystycznych dla każdej lokalizacji, historii czy designu obiektów. Dzięki podobnemu podejściu do indywidualnych potrzeb, Handwritten Collection ma być połączeniem wyjątkowych miejsc z indywidualnymi osobowościami, pełnymi ciepła i serdeczności, które leżą u podstaw prawdziwej gościnności. Podobnie jak ręcznie napisana notatka, indywidualny kontakt z gospodarzem będzie odczuwalny dla gości w niezapomnianych momentach w ciągu całego pobytu. Od serdecznego powitania, przez ciepłą rozmowę po świeżo wypiekane smakołyki — w założeniu żaden moment ani żaden hotel nie będzie taki sam. – Sposób, w jaki każdy gospodarz wchodzi w interakcję z gośćmi, jest starannie przemyślany i ożywia jego osobiste pasje – podkreśla Caroline Benard, global SVP economy & midscale brands, Accor. – Czy to w sytuacji towarzyskiej czy w bardziej kameralnej scenerii, goście mogą liczyć na opowieści i zaangażowanie, które budują więź autentycznej relacji. Wierzymy, że to przyczynia się do bardziej wartościowego i niezapomnianego pobytu.

Handwritten Collection powstała także z myślą o potrzebach właścicieli niezależnych i butikowych hoteli. Przy obecnym współczynniku konwersji wynoszącym 80 proc. większość obiektów, które dołączą do kolekcji, będzie obejmowało przebudowę i renowację, z łatwiejszym procesem przejścia i wdrożenia przy bardziej zrównoważonym modelu wzrostu i rozwoju. Standardy marki zostały zaprojektowane z myślą o elastyczności i łatwym wdrożeniu.

– W 2022 roku Accor średnio każdego dnia podpisywał umowę na więcej niż jeden obiekt i otwierał jeden hotel dziennie na całym świecie. Naszym celem jest kontynuowanie tego wzrostu poprzez przewidywanie potrzeb gości i dostosowywanie się do kryteriów inwestycyjnych naszych partnerów i właścicieli. Niezależne hotele w coraz większym stopniu wykorzystują potężną platformę sprzedażową, dystrybucyjną i lojalnościową Accor, aby zwiększać swoje przychody i optymalizować koszty przy jednoczesnym zachowaniu własnej, wyróżniającej się osobowości oraz oferowaniu wysokiej jakości produktów, usług i doświadczeń. Handwritten Collection oferuje im idealne rozwiązanie, poprzez możliwość zawarcia umowy franczyzowej oraz elastyczny i efektywny kosztowo poziom inwestycji. Nie możemy doczekać się współpracy z hotelarzami i rozbudowy tej wyjątkowej kolekcji na całym świecie. Z ponad 110 obiektami i 11 500 pokojami w negocjacjach, które mają stać się częścią kolekcji, w tym 13 hoteli już zaplanowanych, Accor dąży do portfolio marki obejmującego ponad 250 obiektów do 2030 r. – wylicza Camil Yazbeck, chief development officer, premium, midscale, economy brands, Accor.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl