Moxy Hotels obchodzi 10. rocznicę działalności i zapowiada nowe otwarcia

Z okazji 10. rocznicy marka Moxy Hotels ogłosiła plany otwarcia do końca 2025 roku 17 kolejnych hoteli w Europie, a tym samym rozszerzenie europejskiego portfolio do 100 obiektów. Spodziewane debiuty obejmują piąty i jednocześnie największy hotel tej marki w Polsce oraz pierwsze obiekty w Hiszpanii, Turcji i Luksemburgu.
 
Od czasu globalnego debiutu Moxy Hotels w 2014 roku w Mediolanie, w obiektach Moxy złamano wiele tradycyjnych zasad funkcjonowania hotelu: od procesu zameldowania odbywającego się przy drinku w barze po nadanie kluczowego znaczenia przestrzeni wspólnej tak, aby tętniła życiem od rana do godzin nocnych.
 – W ciągu tych dziesięciu lat mogliśmy z przyjemnością obserwować, jak śmiała wizja marki Moxy zyskała uznanie wśród podróżnych w całej Europie – powiedział Jerome Briet, chief development officer, Europe, Middle East & Africa, Marriott International. – Stale widzimy duże zapotrzebowanie w regionie na propozycje hotelowe, które oferują świetną stylistykę a jednocześnie są przystępne cenowo. Nasze ambitne plany ekspansji dla Moxy nie polegają na byciu wszędzie, na każdym rynku, ale na znalezieniu takich lokalizacji, które pomogą nam uhonorować zabawnego ducha, z którego marka jest znana.
 
Wśród planowanych nowych hoteli Moxy w Europie są między innymi: Moxy Warsaw City (2025), piąty obiekt marki na polskim rynku oraz drugi w stolicy będzie także największym hotelem Moxy w Polsce (228 pokojów), Moxy Barcelona (październik 2024), debiut marki na rynku hiszpańskim (414 pokojów), Moxy Istanbul Beyoğlu (grzudzień2024), 168 pokojów w odrestaurowanym historycznym budynku, zlokalizowany blisko Taksim Square.
 
Moxy chce także wzmocnić w roku 2025 obecność we Francji, Portugalii, Włoszech, Belgii, Serbii czy Niemczech. Będą to obiekty: Moxy Annecy and Moxy Nice, Moxy Pompeii and Moxy Verona, Moxy Kupferzell, Hohenlohe, Moxy Dublin Docklands, Moxy Alfragide Lisbon, Moxy Brussels Airport and Moxy Antwerp, Moxy Belgrade Skadarlija Downtown, Moxy Zurich, Letzigrund.
 
– Ekspansja Moxy w Europie odzwierciedla aspiracje i oczekiwania podróżników nowej generacji. Otwierając każdy nowy hotel, pozostaniemy wierni korzeniom marki, ale jednocześnie zaproponujemy lokalne elementy w stylistyce przestrzeni publicznych. Dzięki temu obiekty będą zintegrowane z lokalną kulturą – przekonuje Sandra Schulze-Potgieter, vice president, premium & select brands, Europe, Middle East and Africa, Marriott International.
 
Zobacz hotele marki Moxy w Polsce w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl