Highline Warsaw oficjalnie i uroczyście otwarte
W atmosferze łączącej historię z przyszłością oficjalnie otwarto Highline Warsaw – nową, wizytówkę stolicy – najwyżej położoną w Unii Europejskiej atrakcję turystyczną i jednocześnie miejsce eventowe. Highline Warsaw to szósta lokalizacja w globalnym portfolio Magnicity, światowego lidera w dziedzinie miejskiej rozrywki na wysokościach. Znajduje się na szczycie Varso Tower.
Ten wieczór był spektaklem, w którym cała przestrzeń tętniła życiem i zapraszała do odkrywania. Już od progu gości witały tradycyjne dźwięki i barwne stroje Teatru Tańca Uniwersytetu Warszawskiego „Warszawianka”, który w symboliczny sposób zaprosił wszystkich do wspólnego świętowania narodzin nowej legendy miasta.
Każde piętro oferowało inne doświadczenia. Na 53. piętrze, na najwyższym tarasie widokowym w UE, hipnotyzującej panoramie miasta towarzyszyły dźwięki kapeli Sztajer. Ich warszawskie ballady, niosące się ponad dachami metropolii, dodawały historycznego uroku i nostalgii temu ultranowoczesnemu miejscu. Goście mogli tam również zanurzyć się w wirtualnym akwarium z legendarną Syrenką Warszawską, co stanowiło połączenie technologii i miejskiego mitu.
Piętro 46. zamieniło się w scenę dla historii. Goście mogli prześledzić dzieje stolicy na artystycznych freskach i przenieść się w czasie dzięki interaktywnym animacjom. Atrakcją byli aktorzy wcielający się w postacie historyczne, takie jak Maria Skłodowska-Curie czy Fryderyk Chopin, którzy przechadzali się wśród zaproszonych, ożywiając fragmenty przeszłości Warszawy.
Sercem wydarzenia był HighGarden na 49. piętrze – zielona oaza zawieszona między niebem a ziemią. To właśnie tam, po oficjalnych przemówieniach i symbolicznym przecięciu wstęgi, odbył się energetyczny koncert gwiazdy wieczoru.
Muzycznym sercem wieczoru był występ polsko-francuskiego zespołu BeMy. Wybór braci Mattii i Eliego Rosińskich był nieprzypadkowy – stanowił symboliczny most między polską energią a francuskimi korzeniami Magnicity, globalnej marki stojącej za projektem. Ich elektryzujący koncert porwał publiczność i idealnie wpisał się w międzynarodowy charakter Highline Warsaw, które już dziś dołączyło do prestiżowego grona takich atrakcji jak Paris Montparnasse w Paryżu czy 360 Chicago.
– Ten wieczór to spełnienie marzeń i celebracja ducha Warszawy w najczystszej postaci. Tworząc Highline Warsaw, chcieliśmy, aby nie była to tylko przestrzeń, ale scena, na której ożywa dusza tego miasta – jego historia, ambicja i niezwykła energia. Dziś, patrząc na gości odkrywających każdy zakamarek, słuchających warszawskich ballad na 53. piętrze i tańczących przy muzyce łączącej Polskę i Francję, wiem, że nam się to udało. To miejsce zostało stworzone, by dostarczać autentycznych wzruszeń i niezapomnianych wspomnień. Ta noc była tego najlepszym dowodem – mówi Przemysław Konieczyński, dyrektor generalny Highline Warsaw.
W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele Magnicity i Highline Warsaw, dziennikarze z Polski i zagranicy, reprezentanci organizacji turystycznych, biznesowych i podróżniczych oraz partnerzy.
Highline Warsaw to najwyżej położona atrakcja w Unii Europejskiej, która na powierzchni 1800 m² oferuje kompleksowe doświadczenie, które łączy podziwianie 360-stopniowej panoramy Warszawy z tarasu na 53. piętrze, multimedialną podróż przez historię stolicy dzięki interaktywnym ekspozycjom na 46. piętrze oraz relaks w zielonej oazie HighGarden Rooftop Lounge z autorskimi koktajlami na 49. piętrze. Uzupełnieniem wizyty jest sklep z pamiątkami, lokalnymi produktami i fotobudką AI. To szósta lokalizacja w globalnym portfolio Magnicity.
Magnicity to światowy lider w dziedzinie miejskiej rozrywki na wysokościach i jedna z nielicznych firm na świecie specjalizujących się w zarządzaniu panoramicznymi punktami widokowymi. W jej portfolio znajduje się m.in. taras widokowy Paris Montparnasse (Wieża Montparnasse) w Paryżu, wieża telewizyjna Berliner Fernsehturm w Berlinie, 360 Chicago w dawnym John Hancock Center w Chicago oraz Euromast i Zalmhaven i w Rotterdamie.
Projekt Spiral Tower to część strategii CSR Magnicity, skoncentrowanej na odpowiedzialnej turystyce miejskiej, z poszanowaniem środowiska i lokalnych społeczności. Miejsca Magnicity łączą edukację, nowe technologie, atrakcje, wystawy i wydarzenia specjalne. W 2025 roku, po otwarciu nowej lokalizacji w Warszawie, zatrudniając 450 pracowników, Magnicity przyjęło ponad 3 miliony odwiedzających.