Łukasz Adamczyk w Pieniny Spa Resort

Łukasz Adamczyk
Na zdjęciu: Łukasz Adamczyk

Łukasz Adamczyk dołączył jesienią 2020 do zespołu Pieniny Spa Resort (Grupa Hotelowa Thermaleo) na stanowisku managera Centrum Kongresowego Szczawnica – Dworek Gościnny w Szczawnicy. 
 
Do jego głównych zadań należy zarządzanie ponad 1000 mkw. powierzchni eventowej w Centrum Kongresowym Szczawnica, a także restauracją Jazz Bar mieszczącą się w budynku Centrum. 
Dworek Gościnny bardzo pozytywnie zaskoczył mnie już wcześniej, podczas pierwszej wizyty w Szczawnicy. Połączenie blisko 140-letniej historii i nowoczesnych rozwiązań technicznych to świetne narzędzie pracy przy najbardziej skomplikowanych eventach. Kompletne wyposażenie i dostosowanie budynku do różnych rodzajów wydarzeń otwierają ogromne możliwości działania dla organizatorów zmniejszając ich obciążenia logistyczne. Ponadto bezpośrednie otoczenie Centrum Kongresowego – Park Zdrojowy i wspaniałe rewitalizowane hotele działające również w ramach Grupy Pieniny Spa Resort pozwolą nam na przywrócenie Szczawnicy miana jednej z wiodących destynacji w polskich górach – podkreśla Łukasz Adamczyk 
Centrum Kongresowe Szczawnica – Dworek Gościnny jest dostosowane m.in. do realizacji kongresów, konferencji, koncertów, prezentacji samochodów i wydarzeń hybrydowych. Sala główna ze 120-metrową sceną i kompletną techniką estradową oraz automatycznie składaną widownią dla 362 osób i jak zaznacza Łukasz Adamczyk, może już w półtorej godziny zmienić się w salę bankietową.

Łukasz Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał w hotelach i obiektach eventowych oraz podczas organizacji wydarzeń w całej Polsce. Pracował m.in. dla sieci Hard Rock Cafe i Marriott, pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w czterogwiazdkowym Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce k. Karpacza, gdzie odpowiadał m.in. za preopening, opracowanie i wdrożenie działań sprzedażowych w segmencie MICE. Jako manager Działu Sprzedaży przygotowywał do preopeningu również czterogwiazdkowy Notera Hotel Spa Bory Tucholskie, gdzie finalnie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży. W pięciogwiazdkowym Hotelu Marina Club pod Olsztynem jako event manager odpowiadał za realizację wszystkich eventów w obiekcie.  
W swoim zawodowym portfolio ma także organizację koncertów i imprez masowych, m.in. z udziałem takich artystów jak Trio Leszek Możdżer, Lars Danielsson & Zohar Fresco. Pracował przy koordynacji polskiej części trasy koncertowej Al’a Di Meoli – „Opus Tour” w 2018 roku. 
W Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku prowadzi zajęcia ze studentami na kierunku Turystyka i Rekreacja. 
 
– Jest mi ogromnie miło powitać Łukasza Adamczyka w Grupie Thermaleo, w ramach której będzie pełnić kluczową rolę osoby odpowiedzialnej za segment MICE, jak również odpowiadać za realizację strategii sprzedażowej całego Centrum Kongresowego Szczawnica – Dworek Gościnny.  To jest nasz pierwszy wspólny projekt, ale nie ostatni, biorąc pod uwagę plany naszej całej grupy. We wcześniejszych naszych hotelach konferencyjnych mieliśmy okazję ze sobą „konkurować”, teraz nadarzyła się okazja do nawiązania współpracy i tworzenia wspólnie kolejnych ciekawych projektów. Łukasz Adamczyk nie jest osobą nową w naszej branży i w ciągu ostatnich lat udowodnił, że jest profesjonalistą w dziedzinie organizacji eventów. Tym samym Centrum Kongresowe i otwarcie Pieniny Grand umożliwi nam obu zaprosić tych wszystkich organizatorów konferencji do Szczawnicy, którzy do tej pory nie mieli okazji nas odwiedzić i zrealizować tutaj swoje wydarzenia mówi – Artur Trukawiński, dyrektor operacyjny Grupy Hotelowej Thermaleo.  
 
Pieniny Spa Resort (do tej pory znany jako Uzdrowisko Szczawnica) to górski kurort położony w stolicy Pienin - Szczawnicy. Rozbudowana oferta obejmuje Centrum Kongresowe Szczawnica - Dworek Gościnny, pięciogwiazdowy Modrzewie Park Hotel, trzygwiazdkowy Hotel Nawigator, Willę Marta, Cafe Helenka przy pl. Dietla, Pijalnię Wód Mineralnych, Stadninę koni Rajd w Jaworkach oraz butiki na terenie Szczawnicy. Wkrótce do użytku zostanie oddany Pieniny Grand o 4,5-gwiazdkowym standardzie z 119 pokojami, Sky Barem na dachu hotelu z panoramiczym widokiem na Pieniny oraz ponad 2000 m2 Strefy Wellness & Medi-Spa. Planowane są kolejne inwestycje i rewitalizacje zabytkowych budynków w zdrojowej, najbardziej reprezentacyjnej części Szczawnicy.
 
Wizja rozwoju Szczawnicy rodziny Mańkowskich wywodzi się z idei, która przyświecała ich pradziadkowi hrabiemu Adamowi Stadnickiemu na początku XX wieku - stworzenie w Szczawnicy kurortu z pełną gamą zabiegów i dostępem do komfortowych sanatoriów, przygotowanie bogatego zaplecza infrastrukturalnego oraz szerokiej oferty kulturalnej.
Kontynuując tę wizję, Grupa Thermaleo & Uzdrowisko Szczawnica aktywnie przyczynia się do rozwoju pienińskiego kurortu, czego efektem są liczne projekty i inwestycje realizowane na terenie Szczawnicy i w okolicy. Ponadto, z myślą o mieszkańcach Szczawnicy oraz odwiedzających ją turystach, Grupa dąży do promowania Uzdrowiska, zarówno w Polsce, jak również za granicą, jako kurortu o europejskim standardzie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl