Magdalena Maciejewska zarządza sprzedażą Sheraton Grand Warsaw
Od 11 stycznia funkcję dyrektor sprzedaży Sheraton Grand Warsaw objęła Magdalena Maciejewska. Będzie bezpośrednio podlegać dyrektor hotelu Angeli Salibie. Tym samym wspólny dotychczas dział sprzedaży hoteli Sheraton Grand Warsaw i The Westin Warsaw został rozdzielony i teraz oba hotele mają swoje odrębne zespoły odpowiedzialne za obsługę klientów B2B.
Karierę zawodową Magdalena Maciejewska rozpoczęła tuż po ukończeniu dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, w 2004 roku. Dołączyła wtedy do warszawskiego Sheratona jako koordynator konferencji i wydarzeń, a następnie awansowała na stanowisko starszego specjalisty sprzedaży cateringu. W 2007 roku postanowiła rozwijać karierę poza Sheratonem – na początku w agencji eventowej Allegro, a następnie w hotelu Marena Spa. W 2010 roku prowadziła wiele własnych projektów consultingowych dla branży HoReCa, a w 2011 roku ponownie dołączyła do Sheraton Warsaw Hotel i objęła stanowisko menadżera w dobrze jej już znanym Dziale Sprzedaży Cateringu.
Po sześciu latach i wielu sukcesach na koncie Magda przeprowadziła się z Warszawy do Krakowa, aby dołączyć do zespołu Sheraton Grand Krakow jako menadżer grup i konferencji, a następnie awansowała na stanowisko dyrektora sprzedaży. Ponad trzy lata skutecznie kierowała kilkuosobowym zespołem.
Zarówno wiedza dotycząca warszawskiego rynku, jak i doświadczenie zdobyte w Krakowie sprawiły, że Magda szybko odnalazła się na stanowisku dyrektora sprzedaży Sheraton Grand Warsaw. – Pomimo trudnego zadania, jakim jest odbudowa ruchu w hotelu po pandemii, jestem przekonana, że Magda doskonale sprawdzi się w swojej nowej roli – komentuje Angela Saliba.