Backup Events i 180heartbeats działają razem

Kamil Caliński, Gabriela Rolka i Łukasz Deoniziak
Na zdjęciu: Kamil Caliński, Gabriela Rolka i Łukasz Deoniziak

Kamil Caliński i Gabriela Rolka, twórcy agencji Backup Events, dołączyli do 180heartbeats + Jung v Matt. Agencje łączą kompetencje, by rozwijać ofertę eventów typu „end to end solution” z akcentem na transformację digital i mierzalne efekty dla marki.

Kamil Caliński został business & experience marketing directorem. Wspólnie z dotychczasowym liderem, experience directorem Łukaszem Deoniziakiem, zarządzają nowym działem eventowym. Gabriela Rolka wspiera ich jako event director. Korzystają także z zaplecza kompetencyjnego 180heartbeats + Jung v Matt, z działów: strategii, kreacji i designu, social mediów & PR, a także w zależności potrzeb – ze współpracy z partnerami zewnętrznymi. Obie marki mają na koncie dużą liczbę wspólnyc realizacji eventów, a przez ostatnie sześć lat razem odpowiadały za wydarzenia dla Nike czy Burger King. Wspólne portfolio to teraz m.in.: Vogue Polska, Citroen, Peugeot, DS, Bizuu, innogy, Huawei, Unilever, IAB Polska, Red Bull, Vans, New Balance, Lee, Wrangler.

Połączone siły są odpowiedzią na rosnącą potrzebę łączenia wydarzeń offline i online.
- Świat „nowej normalności” nie dzieli już eventów na online czy offline - uważa Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Obie formy się przenikają. Chcemy wykorzystać obecny czas ograniczeń, mocno wejść na rynek digitalowych produkcji eventowych i dobrze przygotować się na ożywienie branży - dodaje.
Pierwszym krokiem jest opracowywane przez eventy i technologię 180heartbeats rozwiązanie do realizacji wydarzeń online - Customer Data& Experience Platform. Ma umożliwić mierzenie ich efektywności i personalizację, gwarantując bezpieczeństwo danych oraz interakcję użytkowników nie tylko na poziomie strony, ale także podczas transmisji online.
Podejście zakłada także tworzenie eventów zgodnie z autorską ideą agencji czyli Creating Brand Excitement. Tak powstał koncept „Niezniszczalna Tęcza” dla Ben&Jerry’s (nagrodzona m.in. Effie i Cannes Lions w kategorii event), czy YouTube Brandcast uznane przez branżowych dziennikarzy jako jedno z ciekawszych wydarzeń pandemii.

Zaloguj się
Dodaj swój obiekt
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Wspierają nas
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt