Backup Events i 180heartbeats działają razem
Kamil Caliński i Gabriela Rolka, twórcy agencji Backup Events, dołączyli do 180heartbeats + Jung v Matt. Agencje łączą kompetencje, by rozwijać ofertę eventów typu „end to end solution” z akcentem na transformację digital i mierzalne efekty dla marki.
Kamil Caliński został business & experience marketing directorem. Wspólnie z dotychczasowym liderem, experience directorem Łukaszem Deoniziakiem, zarządzają nowym działem eventowym. Gabriela Rolka wspiera ich jako event director. Korzystają także z zaplecza kompetencyjnego 180heartbeats + Jung v Matt, z działów: strategii, kreacji i designu, social mediów & PR, a także w zależności potrzeb – ze współpracy z partnerami zewnętrznymi. Obie marki mają na koncie dużą liczbę wspólnyc realizacji eventów, a przez ostatnie sześć lat razem odpowiadały za wydarzenia dla Nike czy Burger King. Wspólne portfolio to teraz m.in.: Vogue Polska, Citroen, Peugeot, DS, Bizuu, innogy, Huawei, Unilever, IAB Polska, Red Bull, Vans, New Balance, Lee, Wrangler.
Połączone siły są odpowiedzią na rosnącą potrzebę łączenia wydarzeń offline i online.
- Świat „nowej normalności” nie dzieli już eventów na online czy offline - uważa Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Obie formy się przenikają. Chcemy wykorzystać obecny czas ograniczeń, mocno wejść na rynek digitalowych produkcji eventowych i dobrze przygotować się na ożywienie branży - dodaje.
Pierwszym krokiem jest opracowywane przez eventy i technologię 180heartbeats rozwiązanie do realizacji wydarzeń online - Customer Data& Experience Platform. Ma umożliwić mierzenie ich efektywności i personalizację, gwarantując bezpieczeństwo danych oraz interakcję użytkowników nie tylko na poziomie strony, ale także podczas transmisji online.
Podejście zakłada także tworzenie eventów zgodnie z autorską ideą agencji czyli Creating Brand Excitement. Tak powstał koncept „Niezniszczalna Tęcza” dla Ben&Jerry’s (nagrodzona m.in. Effie i Cannes Lions w kategorii event), czy YouTube Brandcast uznane przez branżowych dziennikarzy jako jedno z ciekawszych wydarzeń pandemii.