Grzegorz Kurzyński nowym consumer sales managerem w Lenovo Polska

Grzegorz Kurzyński. dyrektor sprzedaży produktów konsumenckich w Lenovo Polska
Na zdjęciu: Grzegorz Kurzyński. dyrektor sprzedaży produktów konsumenckich w Lenovo Polska

Grzegorz Kurzyński objął stanowisko dyrektora sprzedaży produktów konsumenckich (consumer sales manager) w Lenovo Polska. Ponadto objął także kierownictwo nad kilkuosobowym Działem Sprzedaży Produktów Konsumenckich.

Kariera zawodowa Grzegorza Kurzyńskiego uwzględnia 20 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży. Swoje kompetencje zdobywał w polskim oddziale firmy Sony Europe na stanowiskach kierowniczych, gdzie odpowiadał m.in. za prowadzenie działu szkoleń produktowych oraz kierował działem sprzedaży produktów konsumenckich. W tym czasie z sukcesem zarządzał także działem akcesoriów Sony Europe, co przyczyniło się do zbudowania i umocnienia dominującej pozycji firmy w tym obszarze biznesu w Polsce.
W Lenovo Polska Grzegorz Kurzyński będzie odpowiedzialny za wzmocnienie pozycji marki na rynku poprzez realizację planów sprzedaży oraz zwiększenie udziałów firmy w poszczególnych kategoriach produktowych.
Ukończył studia magisterskie na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego na kierunku „Handel zagraniczny”.

Zaloguj się
Dodaj swój obiekt
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Wspierają nas
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt