Grzegorz Kurzyński nowym consumer sales managerem w Lenovo Polska
Grzegorz Kurzyński objął stanowisko dyrektora sprzedaży produktów konsumenckich (consumer sales manager) w Lenovo Polska. Ponadto objął także kierownictwo nad kilkuosobowym Działem Sprzedaży Produktów Konsumenckich.
Kariera zawodowa Grzegorza Kurzyńskiego uwzględnia 20 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży. Swoje kompetencje zdobywał w polskim oddziale firmy Sony Europe na stanowiskach kierowniczych, gdzie odpowiadał m.in. za prowadzenie działu szkoleń produktowych oraz kierował działem sprzedaży produktów konsumenckich. W tym czasie z sukcesem zarządzał także działem akcesoriów Sony Europe, co przyczyniło się do zbudowania i umocnienia dominującej pozycji firmy w tym obszarze biznesu w Polsce.
W Lenovo Polska Grzegorz Kurzyński będzie odpowiedzialny za wzmocnienie pozycji marki na rynku poprzez realizację planów sprzedaży oraz zwiększenie udziałów firmy w poszczególnych kategoriach produktowych.
Ukończył studia magisterskie na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego na kierunku „Handel zagraniczny”.