Tomasz Kucharczyk szefem marketingu w M8 Production House

Tomasz Kucharczyk, chief marketing officer M8 Production House
Na zdjęciu: Tomasz Kucharczyk, chief marketing officer M8 Production House

Tomasz Kucharczyk objął nowe stanowisko chief marketing officer w M8 Production House tworzącej filmy reklamowe, animacje 2D/3D i treści VR/AR. Ostatnio zarządzał marketingiem dla klientów biznesowych w UPC Polska.

Tomasz Kucharczyk to doświadczony dyrektor marketingu ze strategicznym podejściem i ponad 20-letnim doświadczeniem komercyjnym w obszarze klientów B2B i B2C w korporacjach takich jak UPC/Liberty Global, Huawei, Ooredoo Katar, Orange, Fiat czy Panasonic.

W Polsce oraz na rynkach zagranicznych - zaczynając od Wielkiej Brytanii - Tomasz Kucharczyk będzie pracować nad budowaniem jeszcze lepszej świadomości marki i skalowaniem działalności domu produkcyjnego M8 Production House.

W poprzedniej firmie UPC Polska dla pięciu krajów Europy Środkowo-Wschodniej Tomasz Kucharczyk zajmował się wdrażaniem strategii budowania wartości klientów B2B a następnie już w Polsce - pozycjonowaniem i komercjalizacją nowych usług dla klientów biznesowych, m.in.: AntyDDoS, usług mobilnych, Telewizji IP, usług w chmurze czy światłowodu FTTH w projekcie POPC.
M8 Production House Sp. z o.o. jest domem produkcyjnym, posiadającym biura w Warszawie i Londynie, który zajmuje się produkcją materiałów audiowizualnych tj. filmy, animacje 2D/3D oraz treści typu VR (Virtual Reality) / AR (Augumented Reality).
Dom Produkcyjny M8 współpracował m.in. z: Honeywell, Nestle, Play, UPC, SGH, Unilever, Bank ING, Neuraxpharm, Franklin Templeton Investments, T-Systems, APN Promise, Neurohm czy Ministerstwem Obrony Narodowej.

–  Nowe technologie tj. Virtual Reality (VR) i Augmented Reality (AR) przebojem zdobywają swoje miejsce w sercach klientów i firm, chcących zbudować pełnowartościowe i niezapomniane doświadczenie klienta w kontakcie z produktem czy usługą, szczególnie w obecnych czasach pandemii ograniczającej kontakt bezpośredni. Od 2016 do 2022 roku prognozowany jest 10-krotny wzrost wartości rynku VR oraz 40-krotny wzrost wartości rynku AR. Jako dom produkcyjny działający w Europie skoncentrowany na pokazywaniu wartości firm dla klientów, chcemy uczestniczyć w tym trendzie i wspierać duże i średnie firmy w jak najskuteczniejszym wykorzystaniu potencjału tych nowych technologii do optymalizacji procesów wewnątrz firm, szczególnie w działach HR i sprzedaży, oraz do inspirującej komunikacji ze swoimi potencjalnymi i obecnymi klientami –  powiedział Tomasz Kucharczyk, CMO w M8 Production House Sp. z o.o.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl