Tomasz Kucharczyk szefem marketingu w M8 Production House
Tomasz Kucharczyk objął nowe stanowisko chief marketing officer w M8 Production House tworzącej filmy reklamowe, animacje 2D/3D i treści VR/AR. Ostatnio zarządzał marketingiem dla klientów biznesowych w UPC Polska.
Tomasz Kucharczyk to doświadczony dyrektor marketingu ze strategicznym podejściem i ponad 20-letnim doświadczeniem komercyjnym w obszarze klientów B2B i B2C w korporacjach takich jak UPC/Liberty Global, Huawei, Ooredoo Katar, Orange, Fiat czy Panasonic.
W Polsce oraz na rynkach zagranicznych - zaczynając od Wielkiej Brytanii - Tomasz Kucharczyk będzie pracować nad budowaniem jeszcze lepszej świadomości marki i skalowaniem działalności domu produkcyjnego M8 Production House.
W poprzedniej firmie UPC Polska dla pięciu krajów Europy Środkowo-Wschodniej Tomasz Kucharczyk zajmował się wdrażaniem strategii budowania wartości klientów B2B a następnie już w Polsce - pozycjonowaniem i komercjalizacją nowych usług dla klientów biznesowych, m.in.: AntyDDoS, usług mobilnych, Telewizji IP, usług w chmurze czy światłowodu FTTH w projekcie POPC.
M8 Production House Sp. z o.o. jest domem produkcyjnym, posiadającym biura w Warszawie i Londynie, który zajmuje się produkcją materiałów audiowizualnych tj. filmy, animacje 2D/3D oraz treści typu VR (Virtual Reality) / AR (Augumented Reality).
Dom Produkcyjny M8 współpracował m.in. z: Honeywell, Nestle, Play, UPC, SGH, Unilever, Bank ING, Neuraxpharm, Franklin Templeton Investments, T-Systems, APN Promise, Neurohm czy Ministerstwem Obrony Narodowej.
– Nowe technologie tj. Virtual Reality (VR) i Augmented Reality (AR) przebojem zdobywają swoje miejsce w sercach klientów i firm, chcących zbudować pełnowartościowe i niezapomniane doświadczenie klienta w kontakcie z produktem czy usługą, szczególnie w obecnych czasach pandemii ograniczającej kontakt bezpośredni. Od 2016 do 2022 roku prognozowany jest 10-krotny wzrost wartości rynku VR oraz 40-krotny wzrost wartości rynku AR. Jako dom produkcyjny działający w Europie skoncentrowany na pokazywaniu wartości firm dla klientów, chcemy uczestniczyć w tym trendzie i wspierać duże i średnie firmy w jak najskuteczniejszym wykorzystaniu potencjału tych nowych technologii do optymalizacji procesów wewnątrz firm, szczególnie w działach HR i sprzedaży, oraz do inspirującej komunikacji ze swoimi potencjalnymi i obecnymi klientami – powiedział Tomasz Kucharczyk, CMO w M8 Production House Sp. z o.o.