Artur Roguski na czele działu social media agencji Valkea
Artur Roguski jako head of social media zarządza działem, nadzoruje wszystkie projekty realizowane w mediach społecznościowych na zlecenie klientów agencji oraz koordynuje działania z zakresu SM w prowadzonych przez Valkea kampaniach 360.
Artur Roguski, z wykształcenia magister psychologii o specjalizacji media i reklama, jest związany z branżą reklamową i mediami od 10 lat. Pracował m.in. w Ogilvy Interactive, d*fusion communication, Hucie 19 im. Joachima Fersengelda czy magazynie branżowym Brief. Stworzył zespół social media wspierający gazetę Fakt oraz serwis Fakt24.pl należący do Grupy Onet-RAS. We wrześniu 2020 roku ukazała się debiutancka książka Artura Roguskiego „Zrozumieć social media” wydana przez Onepress. Jest on również autorem bloga Whysosocial.pl poświęconego zagadnieniom mediów społecznościowych i komunikacji w internecie.
– Bardzo się cieszę, że dołączyłem do zespołu Valkea i będę mógł pracować z ludźmi pełnymi pasji, zaangażowania oraz wiedzy na temat mediów społecznościowych. W obecnej sytuacji serwisy społecznościowe stały się bardzo ważnym lub wręcz jedynym medium, dzięki któremu marki mogą prowadzić swoje działania promocyjne, komunikacyjne i realizować cele sprzedażowe. Jesteśmy gotowi pomagać firmom w tym ciężkim okresie, oferując wysokiej jakości obsługę oraz kreatywne rozwiązania w obrębie social media i nie tylko – mówi Artur Roguski.